Monday, February 15, 2010

Concedii, vacante, weekenduri

Dupa multe reprosuri auzite, la faptul ca eu cand plec undeva neglijez chestiile esentiale, m-am decis sa scriu putin despre acest subiect. Nu stiu ce intelege lumea prin concediu sau vacanta, dar eu unul inteleg relaxare, iesirea din cotidianul 9 -18 de munca, plecarea din Timisoara(neaparat trebuie sa schimb decorul).
Asta inseamna sa dorm mult, nu stiu din ce cauza, dar cand plec undeva mi se seteaza ceva bit prin care intru intr-o stare in care numarul orelor de somn necesare se mareste considerabil. Pe langa asta imi place sa imi traiesc viata, sa ma distrez ceea ce implica cel putin o betie minora sau majora(in acest al doilea caz se lasa cu dansuri pe mese si manele daca exista decorul potrivit, da stiu o sa-mi aud o mie de critici, de contra-argumente, o sa ma detestati, dar na asta e, asa ma distrez eu si ma doare fix la 2 metri de sfaturi si opinii). La asta se adauga glume, rasete, mistouri, jocuri de societate si povesti cu prietenii ca noah de obicei am cativa prin preajma. Daca pentru aceste doua activitati trebuie sa imi aloc 24 de ore (noaptea pentru distractie, si ziua pentru somn) ei bine atat le acord si consider ca am avut un sejur reusit.

Mi se rupe complet de faptul ca nu apuc sa vizitez monumente, muzee, biserici, cladiri reprezentative si alte cacaturi. Nu intra in obiectivele mele, punct. Daca sunt la munte, recunosc imi place schiul, dar niciodata nu m-as trezi la 8 dimineata sa ajung pe partie. Idem la mare, plm nu am fost niciodata inainte de 12 pe plaja decat cand eram mic cu parintii, iar in cea mai extrema vacanta nu am ajuns inainte de 5(era si greu avand in vedere ca nu m-am culcat inainte de 7 dimineatza niciodata), si stiti ceva a fost printre cele mai reusite vacante din viata mea. Poate ma credeti nebun, dar prefer genul asta de concediu decat unul in care am vizitat 20 de obiective, dar am uitat sa ma bucur de viata.

Sper ca v-am lamurit:D, mai vrea cineva sa vina cu mine in vacante? Nu va grabiti cu raspunsul ca nu ati auzit atuul principal de a va petrece un sejur cu mine: faptul ca mi se intampla cacaturi, dar din alea memorabile de care radeti si o saptamana. Exemplu ultima vacanta la mare in care prietenii doar ma vedeau si radeau pentru cele facute anterior.

2 comments:

  1. Referitor la exact ultima fraza, am o adaugire de facut: nu tebuie sa merg cu tine in concediu/vacanta ca sa ma apuce rasul cand te vad pentru ca tu esti Paul tot timpul :P
    Sunt curioasa ce cacaturi ai facut in ultima vacanta la mare... de s-a ras o saptamana [de tine, presupun]

    ReplyDelete
  2. No Paul, tre sa ne povestesti :D. Pe cand cafeaua?

    ReplyDelete