Wednesday, September 16, 2009

Senzational, stiam demult


Dragilor antiblogi,

Daca aveati impresia ca nu stim cine sunteti va inselati amarnic. Stim demult, dar na e mai fain asa sa vedem pana unde puteti ajunge cu ipocrizia. Totusi nu inteleg de unde atata ura si atata preocupare in a denigra pe cineva,(ati terminat calculatoarele ce naiba se presupune ca sunteti inteligenti), si nu vorbesc de mine, pentru ca eu nu sunt sensibil, dar ce ati scris de Anda e foarte urat, si sincer nu se face cu o domnisoara oricat de urata e ea dupa standardele voastre pentru ca dati dovada de badaranism si incultura, domnilor ingineri. Desi as putea, nu pun poze cu voi pe net fiindca nu-mi permit, chiar daca le pot lua usor de pe hi5, facebook. Pe unul dintre voi il amsi in lista mea de "prieteni" pe hi5. Deci cacatilor puteti sa plecati amandoi (sau na poate sunteti mai multi, eu doi am identificat), nu doar unul, din partea mea!Oricum la toti cei despre care ati scris le-am zis cine sunteti asa macar sa stie si ei cu cine au de-a face(chiar daca unii nu va cunosc).

PS: Poza e doar o dovada(luata de la unul dintre voi de pe facebook), sa nu ziceti ca vorbesc aiurea, fara probe.

Multa bafta si "succesuri" in strainatate!

13 comments:

  1. ah! eram sigura ca va cunosc si au ceva cu voi si de aia va urasc atata :)))

    ReplyDelete
  2. Nu va mai amagiti aiurea ca la cati oameni din anturajul vostru stiau, era clar ca ati aflat sau o sa aflati. Oricum erau si ei incantati de blog.

    ReplyDelete
  3. @Bogdan...no I don't:D
    @Andreea inca nu stiu ce au noi, cred doar ca sunt frustrati
    @croitorasul vad ca poti vb si frumos, interesanta schimbarea de ton:)

    ReplyDelete
  4. Da, sunt dezamagit ca mi-ai stricat finalul blogului. Voiam sa inchid blogul intr-un mod grandios. Si da sunt frustrat, ma frustreaza sa vad atata prostie in jurul meu si sa nu pot face nimic.

    ReplyDelete
  5. Aa... si Paul, nu te prinde ironia cu "succesuri". Ca sa iti permiti sa faci o ironie de genu asta, tre' sa cunosti limba romana destul de bine. Si cum am vazut cu totii, romana nu e punctul tau forte.

    ReplyDelete
  6. Asta pot sa inteleg, dar totusi nu inteleg de ce a trebuit sa jignesti? Si daca esti barbat, si ai personalitate si coloana vertebrala, cum pretinzi, ii spui omului in fata ca tot il cunosti, nu te ascunzi in spatele anonimatului.

    ReplyDelete
  7. Pentru ca:
    > Omul se corecteaza prin persiflare. Dovada ca si tu scrii mai corect de cand ne-am legat de asta
    > Ne-am distrat teribil in anonimat

    ReplyDelete
  8. Paul, zi-mi ca-s minori, macar asa, poate, le gasesc o scuza pentru gluma proasta pe care au facut-o...

    ReplyDelete
  9. hai ba oameni buni (a se citi prosti), nu vreti sa ma platiti sa va invat limba romana. fac si eu un ban cinstit si muncit si va alegeti si voi cu ceva. Deci Paul, te mai invat ceva gratis acum. Demult = odata, odinioara. De mult = de multa vreme.
    Ia zi tu cum trebuia sa scrii in titlu?

    ReplyDelete
  10. Bhai tampitule, oameni astia au poza aia pe FaceB (sau ce o fi aia) ???? PE BUNEEEE?
    Si ei isi permit sa arunce cu , cum era, cacat?
    Loooolz (ptr neinitiati sau tineri = MOR DE RAS) !!!
    RIM
    Ps: Damn, la dracu'n puiii meiii!
    Pss: Si mai zice lumea ca, Ingineriii nu au suflet de poiet... Hai sictir.

    ReplyDelete
  11. Pisoiule, buna, o rugaminte:
    Scoate-mi linku la blog , te rog frumos, de pe pagina ta.
    Multumesc.
    RIM

    ReplyDelete