Monday, October 5, 2009

Aspectul femeii

Dat fiind faptul ca am o gramada de prieteni si rude, si cu toti port discutii care intr-un final ajung la femei, am observat ca fiecare incearca sa-mi impartaseasca opiniile/sfaturile/sugestiile lor despre cat de frumoasa(sau buna) ar trebui sa fie viitoarea persoana cu care o sa-mi impart restul vietii. Nu ca momentul asta ar fi aproape, sau plm poate lor asa li se pare, dar na, nu stiu din ce motiv asa le vine lor. Revenind, mi se tot spune, ba ca frumusetea nu conteaza ca trebuie sa existe intelegere, ba ca trebuie sa aibe fundul bombat(da da stiti voi cine:P), ba ca trebuie sa aibe sanii mari, ba ca trebuie sa fie draguta la fata, ba ca trebuie sa fie inalta cu un corp de fotomodel, ba ca trebuie sa fie finuta, ba blonda, ba bruneta si multe alte atribute care mai de care mai fanteziste, ce nu imi vin acuma imi minte.

Ca sa lamurim o data pentru totdeauna acest aspect, vreau sa va spun ca eu nu am caracteristici bine defenite legate de infatisarea si fizionomia femeii, stiu doar ca trebuie sa aibe acel trigger, sau click sau plm declansator ziceti-i cum vreti, prin care dupa ce ma intorc de la lucru obosit sau in zilele libere din weekend sa imi starneasca dorinta de a face sex. Cu ea ma refer, ca sa ne intelegem bine. Daca are aceasta calitate mie unul mi-e destul din punctul de vedere al aspectului, dar bineinteles la asta se mai adauga si celelalte calitati.

Da stiu, sunt un modest!

15 comments:

  1. Dupa cum spuneam, nici macar nu mai e o prejudecata faptul ca nu faci sex cu personalitatea cuiva sau cu diploma de licenta.
    Si e dragut cum ai zis, chiar si eu, tot spun ca am o chestie pentru blonzi sau roscati, dar adevarul e ca putini sunt cei care ma fac sa intorc capul pe strada. De sex nici nu mai vorbesc, si mai putin sunt cei pe care-i doresc [tind spre zero, da... dar exista] si nici macar nu-s extra selectiva sau pretentioasa.
    Si in ciuda faptului ca odata cand eram mica am avut iubit urat [dar na, pe vremea aia inca credeam in non-superficialitate], acum ma pot considera una din cele mai superficiale fiinte... pacat ca mie-mi curg balele dupa persoanele complet gresite, si mereu o sa-mi iau cate una pe una cap de la fetele mele cand vad dupa ce specimene intorc capul, dar la mine o clickuit, la ele nu! :) Uneori sunt fericita ca n-am acelelasi gusturi cu prietenele mele :P
    Deci Paul, eu tot spun, tie tre' sa-ti placa! In plus, intotdeauna cand aud pe cineva zicand "ce-o mai fi vazand si la asta" ma gandesc ca precis o vazut "ceva" daca au ajuns sa fie impreuna, fie ca-i ceva fizici, fie alte calitati [gen, gatit, condus]

    Offtopic - Ti-am vazut cateva greseli, vezi de cand stim cine sunt nu-spunem-cine ai devenit cam delasator...

    ReplyDelete
  2. Cacat, am scris prea mult... n-o sa citeasca nimeni.

    ReplyDelete
  3. Mersi de epistola:P si de corecturi.....nu am nici un qef sa recitesc postul dar sa il mai si corectez. Asta e, sunt un lenes.

    ReplyDelete
  4. iubitule la tine totul se reduce la sex? Adică tot ceea ce trebuie sa facă o femeie (sau un bărbat) este sa îți stârnească dorința de sex? Sa îți fie rușine!!!

    ReplyDelete
  5. Din punct de vedere al aspectului. Pentru celelalte te am pe tine.....doar nu vrei sa ma parasesti, mi-ai jurat dragoste vesnica, remember?

    ReplyDelete
  6. Ih... tocmai am vizualizat. E adevarata faza cu "all the best women are married, all the handsome men are gay... you feel deprived..."

    Damn...

    ReplyDelete
  7. L-ai facut pe Dani handsome? Cred ca trebuie sa iti verifici dioptriile la ochelari, pisi!

    ReplyDelete
  8. Ioi Paul, taci tu ca te aude Eva Maria, fiica noastra neconceputa/nenascuta inca. Ce prostii zici, de parca m-as gandi eu numai la DANI!

    Ma bucur totusi ca nu te-ai simtit, chiar daca asta inseamna nu numai ca nu esti gay, dar nu esti nici handsome, tu morfin uman, dragul de tine, ce esti :P

    [Am impresia ca vrei sa ma fraieresti si sa-l pastrezi doar pentru tine, ca stii ca nu vad bine, cu sau fara ochelari... eu spun ca-i handsome ca mie-mi place rozul/movul pe care-l poarta ostentativ aproape, si miroase frumos la el in masina, in rest e totul blurry..]

    ReplyDelete
  9. Da Paul...ca sa ne intelegem odata pentru totdeauna "ai dreptate!".... mi se pare corect cum gandesti....nu te da batut ... lupta... ca o vei gasi ...arata-le ce conteaza pt tn cu adevarat... Imi place despre tine... esti un superb, ce sa mai....

    ReplyDelete
  10. deci coaie eu iti consider parerea corecta. Femeia tre sa fie buna. Si cuvantul "buna" nu are definite. Oricum am constatat ca totdeauna exista una "si mai buna". Si uite asa mergand pe principiu asta iasa telenovela cu multa drama.

    ReplyDelete
  11. :))...interesanta viziunea...si de multe ori adevarata si la altii...click-ul ala nu stiu cine l-a inventat dar trebuie musai sa fie pe acolo :P

    ReplyDelete
  12. @Anda las ca stiu eu ca numai la el te gandesti:D
    @anonymus stiu ca sunt superb, dar mersi ca imi amintesti
    @Dani Evident ca sunt!
    @Doru tu mai scrii ceva pe blog?
    @Raluca ma bucur ca am un nou cititor al blogului, sunteti deja 10 cred:D. Si da clickul e esential, oricat ne-am dori sa nu fie asa!

    ReplyDelete
  13. Ba Paul, te-ai gandit tu sa-ti bagi in seama cei cativa cititori si sa raspunzi la TOATE comentariile?!?! :)))
    Daca da, dragut. daca te-a lovit strechea... grav pisii, mai rau ca mine.

    ReplyDelete
  14. am primit critici si m-am conformat:D

    ReplyDelete