Saturday, January 23, 2010

N-am murit.....

Stiu, nu am mai scris pe blog de muuuult, subiecte am cu gramada, dar chiar nu mai am nici o tragere de inima. Pula(ioi ce cuvant urat, nu-l sterg nici mort) mea stie de la cine vine starea asta, dar sper sa treaca in curand. Intre timp, prin mintea mea sunt o gramada de ganduri. Unele de neinchipuit, pe care daca le-as face publice s-ar cutremura universul meu mai rau decat cel al Haitienilor, altele destul de realizabile, doar ca ar trebui sa depun putin efort, dar cacat mi-e lene, n-am chef bullshit bullshit. Oricum n-am chef sa le dataliez pe blog pentru ca, din pacate, prea multa lume stie cine este autorul acestui blog.

Ma duc sa ma imbat, nu de alta, dar cica sunt mai batran deci mai responsabil!

9 comments:

  1. Hey, traiesti:D. Nu stiu cum se face dar tot mai rar te vad/citesc...La blogmeet trebuie sa vad ce mei vrei in ultima vreme...sigur vrei tu ceva :)).

    ReplyDelete
  2. Evident ca vreau ceva:D Confirm participarea la blogmeet

    ReplyDelete
  3. Ba sper ca nu ai baut direct proportional cu responsabilitatea (varsta) :D

    ReplyDelete
  4. Yeeyyy, Paul la blogmeet...vezi ca te rezerv pt o juma de ora de povesti si jelanii legate de ce mai vrei :))

    ReplyDelete
  5. @Miclau cantitativ nu, dar ca diversitate da...si ma doare teasta
    @Todo rezervation confirmed

    ReplyDelete
  6. Eu aveam impresia că bătrâneţea nu are nimic de-a face cu responsabilitatea. Bunică-miu zice că e precum copiii de câţiva ani care n-au nicio treabă...

    ReplyDelete
  7. @day-dreamer normal ca nu au nimic in comun. Ziceam si eu asa ironic, sper ca nu m-a luat cineva in serios?

    ReplyDelete
  8. Paul, pai cum sa nu te luam in serios? Dupa bataile aplicate la sah mai putem misca in front in fata ta? :P

    ReplyDelete
  9. @Todo nu trebuie sa fiu luat in serios in totalitate... la sah ai dreptate sunt maestru:P

    ReplyDelete