Sunday, December 13, 2009

Celebru...wtf?

Eu stiam de muuult ca sunt celebru cel putin pentru prietenii apropiati. E kkt, acum am devenit celebru si in plan national si international. Nu mai gasesc astia nume sau au aflat cumva de mine si traznaiile care mi se intampla zi de zi si s-au decis sa ma faca celebru? Mai faceau pana acuma misto de mine Dani (in general), Mihai(de cate ori e bine dispus) sau restul prietenilor ori de cate ori mai fac vreo nazbatiie sau spun ceva memorabil, dar de unde au aflat si televiziunile si radio-urile? Iata si exemplele(prima e prezenta si in Romania plus alte cateva tari, evident tradusa mot-a-mot)




Plus mai este o reclama la ceva operator de telefonie mobila nu stiu exact numele, dar am auzit-o azi la radio, ceva de genul: "ii fac o aroganta lui Paul de sarbatori, am minute si deci il sun raspunde inchid il sun raspunde inchid si tot asa pana se enerveaza, la 'aici e numele operatorului de telefonie mobila' ai mii de minute gratis de sarbatori"

Oricum Dani esteprincipalul suspect, ca le-a vandut astora pontul, nu stiam eu cum dracu si-a luat apartament, auzi vrajeala, "programul prima casa", puteai sa ma minti mai frumos. Astept cu nerabdare sa fie inlocuit si celebrul Dorel din reclamele la Unirea.

8 comments:

  1. In caz ca era vre-un dubiu, nu? :))
    Asta si aia cu tacutul si risipitul oricarei indoieli!!!!

    PS, Sidenote, offtopic: Te provoc la o partida de sah, Paul, trebuie sa-mi iau ravnsa!!! Ai vazut ce victorie nimicitoare am avut dupa ce-am jucat cu tine! Aia-s eu, fara mila si indurare!!! Mat, pisiiii, mat!

    ReplyDelete
  2. Nu, deci nu! Dorel nu poate fi inlocuit. Eventual doar clonat (a se vedea Dorel care mi-a lucrat mie prin casa--memorabil). Plus de asta, evident ca in reclama vedeta este Paul: reclama sustine un anumit punct de vedere "vreau!", ceea ce evident stim cu totii, faci si tu. Vrei mereu ceva :D.

    ReplyDelete
  3. Bwahahahaha!!!! M-am uitat la reclama pe alt calculator [ca mie nu-mi merge youtube]! Vai, mor de ras... ma sufoc!!! :))

    ... in rest, ce sa zic, astept urmatoarele reclame!!! Sau na, cum ar zice Albano, urmatorul album.

    ReplyDelete
  4. Paulica...ti-am dat idee de post?!:P Ti-am zis eu ca unu de la TV vrea sa faca "ou" in baia ta:))

    ReplyDelete
  5. Paulica?!? Permite-mi sa ma rostogolesc de ras! :))

    ReplyDelete
  6. ba... nu te bagi peste dorel... da? clar?

    ReplyDelete
  7. ca sa vedeti cat de mult ii pasa lui Paul de voi cititorii lui fideli... la nici un comentariu nu se sinchiseste sa raspunda

    ReplyDelete
  8. @Anda eu zic sa ma declari superior forever la sah. Oricum stii ca albul muta primul, deci e ok.
    @Todo :))...buna chestia cu vreau nu o observasem:D
    @Ma gandesc sa scot si album si ma ajuta mai nou cei de la vodafone. O sa fie Paul&Vodafone la fel ca Banica&The 50's
    @Dia dap mi-ai dat. Recunosc. Tu esti deja celebra, ce-ti pasa, eu ma lupt din greu:D
    @Anda am multe apelative pisi, ce stii tu?
    @Doru Am inteles
    @Dani bah fu 2 10 asta! M-ai neglijat ca pe ultima carpa de sarbatorile astea. Sa nu te aud ca mai comentezi, ti-ai pierdut acest drept temporar.

    ReplyDelete