Sunday, April 18, 2010

Garaj de vis

Ca tot am lipsit de prin localitate, si pe deasupra am mai si primit in dar o leapsa superba de la Richie despre masinile pe care mi le-as dori in garajul meu (daca mi-as permite), am zis sa imi incerc si eu norocul ca deh macar la fotbal si masini ma pricep si eu (cu teoria, ca la partea practica sunt varza)


Clasa eleganta - Mercedes C300 4Matic Luxury Sedan, pentru ca e Mercedes si conform proverbului nu-i masina ca mertanu' si nici om ca talibanu'


Clasa sport - Daca e masina sport, atunci pentru mine nu exista altceva in afara de Ferrari. Iar F50 e modelul castigator.


3: Eu, fiind special dupa cum ma cunoasteti, as mai vrea si o masina cu care sa pot concura pe pista impotriva prietenilor. Si cum singurule curse unde nu risc cu talentul meu innascut sa imi pierd viata sunt cele de karting acesta este si modelul dorit.

4: Nu in ultimul rand mi-as mai dori si un garaj in care sa pot sa pun macar actuala masina proprietate personala.

Leapsa merge mai departe la cine altul decat Dani plus superbele Anda, Flavia si Andreea. Nu va pun linkuri ca mi-e lene si in plus vreau sa va testez daca imi mai cititi blogul.

2 comments:

  1. Hahaha!!! Sa ne testezi daca iti mai citim blogul... :))
    Nu scriu nimic la mine, probabil au ajuns sa te citeasca pe tine mai multi decat pe mine. O sa-ti zic live candva. Oricum, inainte de toate trebuie sa-mi recuperez permisul furat acum aproape un an :) cand stateam ca lepra la soare.

    ReplyDelete
  2. Hey, welcome back!....am crezut ca ai luat modelul lu' Motzi si te-ai lasat de meserie:)

    ReplyDelete