Friday, April 23, 2010

Viata mea e bestiala

Chiar daca a fost initiat demuuuult de sirb si a fost dezbatut de toata floarea cea vestita a blogerimii locale si numai, scuzata sa imi fie impertinenta, dar o sa-mi dau si eu cu parerea despre subiect, ca asa considera muschiul meu.

Mi-a zis azi un coleg ca a citit in nu stiu ce ziar ca Nostradamus ar fi prezis eruperea vulcanului islandez, chestie care m-a enervat la culme. Bah de ce pula mea (da azi e cu obscenitati, ca-s nervos) nu ne zic astia inainte ce o prezis Nostradamus? Ne anuntau ca vine norul , pac-pac, toata lumea statea acasa o saptamana, trecea treaba si se relua viata ca si cum nimic anormal nu s-ar fi intamplat. Poate astia stiu ca in 2011 o sa ne ia dracu, dar nu ne zic? Ce naiba, ziceti-ne fratilor, ne doare la baston de ratele de la banca, vindem tot ce mai avem si mergem la curve. Evident cu doza necesara de Jack si iarba la noi. Sa vezi veselie, nu tu griji, nu tu scenarii pesimiste, nu tu criza mondiala, nimic, doar dezmatz, alcool si sex(in 3,4,5 ...etc)

Cine dracu e acest Nostradamus de le prezice el pe toate, si cum dracu reusesc astia sa-l descifreze doar dupa ce se intampla lucrurile? Io sincer cred ca a fost unul care s-a drogat la greu la viata lui si a scris numai prostii si acuma niste 'telectuali se chinuie sa descifreze ce a debitat saracu. Am auzit eu de la un prieten care stia de la sora unei cunostiite cum ca oamenii drogati spun atatea prostii in "starea de visare" incat poti intelege orice vrei. Chinuri groaznice si talpa iadului o sa ma astepte pentru aceasta blasfemie, dar pana nu vad dovezi clare, raman la parerea mea: Nostradamus a fost un drogat.

Apropo, viata mea e bestiala!

2 comments:

  1. si despre amicul iubitei tale nu zici nimic? esti dezolant.

    ReplyDelete
  2. vreau sa afle toti, nu sa citesca-n stele... parazitii.. fain fain :0

    ReplyDelete