Monday, April 20, 2009

Amalgam

Stiu ca postarea asta o sa para fara sens......dar ce sa faci "dragostea cere sacrifici"(copyright Ionesta).Deci sa o luam cu inceputul........
-Tot am incercat in ultimul timp sa injur mai putin in special la volan.Ei bine dupa 600km pe minunatele drumuri ale patriei pline de soferi profesionisti am decis ca este cea mai mare prostie sa nu injuri....ce naiba in loc sa ma descarc 10 minute fara sa ma repet cu diferite "sudalme" la adresa celorlalti participanti sau a autoritatilor care ne-au dat drumurile astea sa-mi fac eu sange rau si sa imi incarc sufletul meu pur????....NO WAY MAN.....de acuma paziti-va urechile :D

-Am fost prin apuseni zilele astea(ioai ce bine am dormit) si nu am scapat nici acolo de cefele late lipsite de par ale cocalarilor din oras.Ca sa nu cumva sa o ia razna imaginatia voastra va si explic (doar nu credeati ca is si pe acolo cheliosi.....???) e vorba despre defrisarile care au dus la disparitia coniferelor de pe niste masivi care inconjurau pana acum cativa ani localitatea in care eu imi petreceam vacantele de vara?Vorba unui prieten fara exploatatori nu stiam niciodata cum arata piscul muntilor........Trist dar adevarat....

-Cred ca am aproximativ o luna de cand nu am mai baut mai mult de 3 beri din diferite motive (boala,lipsa qef,lipsa ocazie).....ei bine sper ca in seara asta sa pun capat acestei perioade inainte de a fi trecuta in analele de istorie:)) (astept telefoanele doritorilor)

-Se anunta vremuri grele acum cu criza asta deci mi-am confectionat o noua manta de vreme rea......;)Prietenii stiu de ce!!!

3 comments:

  1. 1. de drumuri ne plîngem toți și degeaba, dar înjurăturile le-ai putea reduce :P
    2 bere nu ai mai băut de mult pentru ca nu știi încă adevăratul sens al expresiei: dragostea cere sacrificii :P.
    3. abia aștept sa iți vad noua manta, poate mi-o împrumuți si mie pe cînd vin vremurile ploioase

    ReplyDelete
  2. @Ionesta
    1-O sa incerc sa nu mai bag in seama.Dar daca simt ca ma enervez injur...altfel devin irascibil si sti ca nu e prea bine.
    2.promit sa ma revansez in curand
    3.negociem:P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete