Tuesday, April 21, 2009

Lectie de parcare

Locul-in spatele blocului meu
Timpul-21.04.2009 ora 18
Pagubitul: subsemnatul
Actor principal......spre surprinderea si uimirea tuturor.....o daaaaaaaaa...o blonda!!!!!

Cam in acest mod si-a parcat distinsa domnisoara masina......Acuma nu ca sunt eu rau....ca fie vorba intre noi pot iesi destul de lejer din parcare.......dar cum naiba din toate locurile din parcare sa ti-l alegi tocmai pe ala....si dupa ce ti-l alegi cum sa parchezi masina in asa hal?Jur ca nu o sa ma mai mir daca imi gasesc masina lovita in parcare.....la asa talent......

Eu am gasit o singura explicatie....stati misoginilor nu va grabiti ca nu o sa zic ca blondele au doar un neuron....eu cred ca distinsa domnisoara asteapta sa ii bat la usa sa o rog sa isi mute masina evident in acest timp facem si cunostiinta pentru ca apoi vrand sa isi ceara scuze ma invita la ea acasa la o cafea.Am o minte prea blondnava???Se poate......

PS: Toate personajele de mai sus sunt pur fictive, iar textul este un pamflet si trebuie tratat ca atare.Orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare.Doar nu credeati ca mi se putea intampla mie asa ceva......

1 comment:

  1. mai ariciule fata ti-a lasat loc sa poti sa iesi deasta a parcat in asemenea hal,iar restul locurilor nu a vrut sa le ocupe ca doar na erau ale proprietarlor :P

    Cat despre mintea ta "blondnava" :D
    poate ca ai vrea tu sa bati la usa ei :P

    ReplyDelete