Thursday, April 2, 2009

Pohta ce-am pohtit-o eu

Chiar daca nu dau dovada de spirit civic si stiu ca nu e bine sa te bucuri de raul altuia sincer nu pot sa nu exalt de bucurie cand il vad pe Becali in catuse.Mi-am dorit asta de mult prea mult timp astfel incat ieri cred ca am fost cel mai fericit om de pe pamant.

Acest individ trebuie sa inteleaga ca nimeni nu e mai presus de lege si chiar daca in Romania justitia este aproape inexistenta nu trebuie sa te miri totusi daca din cand in cand isi face datoria.Cand sfidezi justitia cum a facut-o Becali iti meriti soarta.Normal ca motivele si metodele care au fost uzitate in arestarea sa sunt de "rasul curului" scuzati expresia dar chiar nu imi pasa.Nu imi provoaca nici cel mai mic sentiment de mila plansul fetelor sale,starea de soc a nevestei sau inmarmurirea mamei sale.Ce ar trebui acuma eliberati toti infractorii numai pentru ca familiile lor sunt triste????Evident ca nu.

O sa savurez fiecare clipa a acestor 29 de zile de arest ca si cum as avea parte de o portie de clatite cu nutella in fiecare secunda a acestor zile(ca sa intelegeti mai bine ce fericit sunt).

Weekend fain la toata lumea....al meu sigur o sa fie;)

No comments:

Post a Comment