Sunday, May 17, 2009

Weekend de poveste

Ca si orice om normal, si in aceasta categorie nu intra cei trei nebunatici(se stiu ei care) care ies zilnic, dupa o saptamana de "munca si sudoare" astepti weekendul sa simti si tu ca traiesti si cand zic trait nu ma refer la chestii banale "I mean the real shit".......DA CE IO MI"S FRAIER???????

Inceput light cu cateva beri urmate de cateva pahare de jack toate astea in 3 cluburi diferite....ce naiba doar nu credeati ca unul ne ajunge? Apoi cateva ore de somn urmate the apogeul weekendului.......cursa de karturi din Ungaria.Jur ca nu am mai simtit atata adrenalina de cand am fost cu Dani prima data cu masina si nu stiam cum conduce.Oricum mega tare....si da MAI VREAU!!!!!Masa de dupa a fost doar cireasa de pe tort.....

Am fost oprit de doua ori de politie( o data in fiecare tara) pentru niste motive fabricate parca de procurorii nostrii de la DNA, am pierdut minim juma de ora din timpul meu si al pretenilor, am fost amendat de cei unguri pentru faptul ca nu am semnalizat cand am revenit pe banda mea dupa o depasire(intre noi fie vorba si ai lor sunt la fel de prosti si nesuferiti ca ai nostri). Totusi a meritat cu varf si indesat toti nervii cu politia.....pentru ceea ce am sitit pe pista.....doar "Dragostea cere sacrificii"....Dupa ce m-am intors din Ungaria.....pe la 2 noaptea evident ca nu am putut sa merg acasa ca orice om normal....ci mi-a trebuit iar cluburi pana in zorii zilei asta doar asa sa nu fiu prea odihnit....DA CE IO MI"S FRAIER???


Duminica a fost chill si ca de obicei si s-a incheiat la celentano unde am devenit cunoscuti(lumea deja pleaca cand ne vede)...si unii dintre noi chiar iubiti:P. Pe la 3 dimineatza am ajuns si eu acasa iar acum cand scriu aceste randuri practic imi cad ochii in gura de oboseala......de ce oare?


Da stiu ca am omis unele detalii dar na nu vreau sa fiu o carte deschisa.In alta ordine de idei am un plan maret pentru saptamana ce vine...daca imi reuseste detaliez.....KEEP YOUR FINGERS CROSSED!!!

PS:Am invatat ceva...poti sa iti schimbi doar o litera in viata ta si asta sa te transforme din "trist si debusolat" in "regasit si fericit"!

2 comments:

  1. 1. nu ești fraier.
    2. data viitoare mergem cu mașina mea, și actuala e mai puternica. Pazea!!!
    3. Dragostea cere sacrificii
    4. Pai ce noi ni's fraierii???? Normal ca va ieșii planul!
    5. Dacă as fi femeie, as zice ca vrei sa mi-o tragi...
    6 Asta ești tu fu' 2 10 gura

    ReplyDelete
  2. Looooolz
    Pisoiule , tampitule, NOI NU NI'S FRAIERIIIIII!
    Cat despre planuri, bleahhhhh, am eu grija sa "regizez" altele...
    RIM
    PS: Bhai ar trebui schimbata denumirea la "mantaua de vremea rea"...

    ReplyDelete