Tuesday, May 5, 2009

Despre fotbal si nu numai

Dupa un weekend excelent la inceputul caruia nu aveam nici un plan si am ajuns sa fac de toate am ajuns si eu sa citesc presa noastra cea de toate zilele.Ei bine primele 5 aticole de pe principalele site-uri de sport sunt despre Dinamo(confirmare a faptului ca suntem cei mai de temut deci cei mai puternici).

Toata lumea ne critica ba ca suntem ajutati de arbitrii, ba ca unele comisii sunt direct controlate de Borcea....bullshit bullshit bullshit.Altii cand sunt ajutati se adopta tehnica strutului doar scopul e unul si acelasi...sa nu ia Dinamo titlul.Am auzit si de nush ce intelegere intre primele 5 echipe impotriva lui Dinamo....stiti ce fratilor...nimic nu ma poate face mai fericit........asta e tot ce imi doresc.Doar astfel bucuria va fi infinita cand stiu ca suntem singuri iar ceilalti aliati pentru ca nu ne pot face fata altfel.Daca Dinamo are forta castiga toate meciurile si le da peste nas contestatarilor iar mie imi provoaca un weekend de betie:P,daca nu, asta e nu meritam sa ia altii campionatul (decat sa facem 1 punct in grupele ligii mai bine stam acasa)

Sa nu mai pun la socoteala ca avem o intreaga echipa invalida sau suspendata....dar ce sa faci vrei titlu tre sa ai si rezerve.

PS:Imi cer scuze ca nu am pomenit nici o iota despre epopeea fotbalistica din weekend dar sincer nu prea stiu ce sa scriu despre astfel de meciuri.

2 comments:

  1. Baaaaaa vrei sa te identifici cu Rapidul?? Singuri împotriva tuturor!!!! Nu iți iese. Farmecul rapidului nu îl poți lua doar cu Lobonț, Dolha si Bratu!

    ReplyDelete
  2. Pai nici nu vreau tot farmecul,adika nu vreau sa pierd cand mi-e lumea mai draga,sau sa risc risc desfiintarea vreau doar partea buna aia cu seria de victorii:P.Si da momentan suntem singuri impotriva tuturor

    ReplyDelete