Wednesday, May 20, 2009

Capsuni

Discutie...
........
eu:ma plictisesc
el:posteaza
eu:n-am subiect...
el:plm,scrie si tu despre.....capsuni de exemplu
eu:mi-ai dat o idee geniala



Sper ca nu va inchipuiti ca o sa scriu despre caracteristicele botanice,modul de cultivare, perioada de vegetatie,substantele nutritive,procesul de culegere sau modul de pastrare dupa cules al capsunilor....nici macar despre concetatenii nostri plecati prin Spania,"asa numitii capsunari" nu voi scrie ca doar vorba proverbului "nu mi's fraier"

O sa vorbesc despre asemanarea dintre fructul capsuna si un anumit tip de fete/femei.Capsuna este pentru mine cel mai perfect fruct din punct de vedere al aspectului adica imediat ce l-ai privit,ochii iti sclipesc,iti vine sa-l devorezi,glandele salivare s-au pus deja pe lucru,stomacul incepe sa-ti latre de parca ar fi un catelus din acela cu un carnat in gura care da din coada......Ei bine dupa ce gust nu mai simt aceeasi placere,gustul e ok dar nu are din nimica din stralucirea aspectului,sunt dezamagit si dupa doua trei inghitituri renunt.Mi se intampla asta de fiecare data si da am incercat si cu zahar si tot nu ma satisface gustul.Asta-s eu ce sa zic?

Exista si un astfel de tip de fete,la care de acum inainte o sa le zic "capsuni", care iti provoaca erectie inca de la prima privire, le visezi noaptea facand cate o harta pe cearceaf, iti dedici o perioada mai lunga sau mai scurta a vieti in functie de "cat de greu se lasa" pentru a o avea si cand vine momentul mult asteptat..... pauza....fata nu stie jocul:nici 4-4-2 clasic,nici 4-3-3 ofensiv, nici 4-5-1 defensiv ,de finalizare nu mai vorbim ca nu e cazul, ci are o tactica identica cu cea pe care o sa o aibe steaua la timisoara cu becali antrenor....... Sper ca m-am facut inteles!

PS:Recunosc ca o combinatie capsuni,frisca,catuse,fata "cu tactica", imi provoaca fiori din varful degetelor pana in moalele capului......

8 comments:

  1. ba fu 2 10 gura câtă dreptate ai. Si bah aia e blonda?

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca singura persoana care putea intelege acest post 100% l-a inteles.Nu esti fraier;)

    ReplyDelete
  3. :))...doar atat? ..poti mai mult paul :D
    ...ce ma distreaza dani asta...mai ales in ultima perioada :P

    ReplyDelete
  4. Hmmmm.....Subscriu pana si eu si sunt si blonda! Inca un exemplu ca pana la urma capsunica rotunjoara inainte de a fii gustata ramane doar vis si in plus daca nu are si aroma, degeaba arata nespus de apetisanta, nu?

    ReplyDelete
  5. @Anonymus bulangiule.....u can hide but u can't run:P

    @buzeblonde: ai dreptate si totusi am o banuiala ca tu nu esti o capsuna:P

    ReplyDelete
  6. Hmmmmm
    capsuni, catuse, blonde...
    Auzi buzele ei care sunt blonde e o capsuna tip clepsidra...LOooooooolz
    RIM
    PS: DA un "paulism" cand ne dai...???
    PSS: SI SOSUL DE CIOCOLATA CUI IL LASI...?!?!?!?

    ReplyDelete
  7. @Raul mda....bine ca imi zici asta in perioada de criza.....si palismul a aparut deja:D

    ReplyDelete
  8. Da, exista capsuni care-ti provoaca ercetii instantanee. Perfect de acord cu tine. :))

    ReplyDelete