Thursday, July 16, 2009

E bine sa fii responsabil?

Nu stiu prin ce coincidente si insiruiri aleatoare de evenimente am ajuns in acest concediu responsabilul grupului adica "ala care tine cheile". La inceput am zis: "ia uite astia ma respecta" ......apoi cacat dupa vreo 3 zile mi-am dat seama ca de fapt sunt fraier pentru ca fata de ceilalti pe care ii durea fix in rect de chei eu aveam neplacerea sa ma bat pe toate buzunarele, sa incerc sa imi aduc aminte unde le-am pus si intr-un final sa gasesc "nestematele" timp in care ceilalti radeau si dadeau dume si asta ori de cate aveam nevoie de aceste obiecte.

Intors acasa intre doua ture de somn, zappez si eu pe canalele patriei ca na asta e, in casa parinteasca nu detin internet si ce imi vad ochii....."turisti romani retinuti in Grecia pentru ca aveau detectoare de radar in portbagaj". Neincrezetor in stirile de la TV imi zic plin de mine "cacat aveau sigur anti-radar si nu detector e prosti astia de la stiri. Ajuns in Timisoara si curios ca orice inginer din asta cu ale calculatoarelor caut si eu pe net sa ma conving ca e voie in Grecia cu detectoare. Cand colo ce sa vezi....(uitati-va la Grecia) hopa am fost la un pas de a ramane acolo, mai rau de a nu ajunge in concediul meu de vis, de a fi nevoit sa imi sun parintii pentru bani sau cine stie poate ma prostituam si eu si cele doua fufe pentru ca grandomanul nostru sofer (da sofer am zis sa te enervez:P) care a avut singura responsabilitate de a ne duce acolo sanatosi si in timp util (cu tot ce presupune asta traseu, gps, detector, bac, etc) a uitat sa verifice daca avem voie cu detectorul prin Grecia. Si uite asa am stat cu buclucasul obiect direct pe parbriz adika "in your face" pentru vamesii si politia elena. Ce dracu doar noi suntem smecheri, avem detector il punem in parbriz si apoi ne distram pe seama celorlalti conducatori auto de pe acolo ca merg incet si noi suntem miezu si ii depasim precum un iepure o broasca testoasa, cand de fapt noi eram niste infractori(sau cocalari din aia care isi arata lantul de 1 kg si poarta tricou cu paiete) care am avut un bulan urias....plm macar aici sa am si eu noroc daca la loto nu am avut.

Nici nu vreau sa ma gandesc ce si-ar fi auzit "feggedul pulii" daca nu ajungeam in concediu. Si asa zice lumea ca injur placut cand sunt nervos ei bine sa vedeti ce pot debita in timpul unei crize de nervi:D. In concluzie(dupa cele 2 cazuri) a fi responsabil inseamna a fi fraier cel putin in concediu cand teoretic nu ar trebui sa ai nici o grija.

5 comments:

  1. TIE? Tie ti-or dat cheile? Se vede ca n-or fo cu noi la Revelion niciunul. Muhahahaha...bah, fufele poate nu te cunosc de multa vreme, da' mister Loeb e pretenar vechi mah.

    PS: Off topic, mai pune-n pula lui calu' cate-o virgula si tu mah...domn injiner :P!

    ReplyDelete
  2. :)))...da chiar or facut asta nu stiu ca eu mi-am incuiat propria cheie de la masina in propria masina la 400 Km de casa:D
    PS: semantica si gramatica nu sunt punctele mele forte si mi-e si lene

    ReplyDelete
  3. Se stie ca esti un impotent semantic!!! :)) [n-o sa ma satur vreodata de expresia asta, si pana acum n-am mai gasit pe altul caruia sa i se potriveasca]

    Na, urat cu drumul, pisi. Te intorceai acasa si mai ostil, ca tare cifut ai fost ieri. Macar din postul trecut vacanta ta parea de vis [din primele randuri, ca in rest, tot chestii aiurea, dar funny. Mi-a placut faza cu casca si legatul la ochi :)) ca am vazut si eu la granita intr-o masina de langa noi niste greci dusi cu pluta rau, cu ochelari de snorkling si casca si ochelari de soare, toate in acelasi timp!].

    ReplyDelete
  4. Căcat iar va trebui sa lămuresc punctual o serie întreagă de lucruri:
    1. Fetele nici a 5-1 zi de când stăteam in aceeași locație nu știau drumul de la apartament pana la mașină in parcare(cca 70 de metri). Eu nu sunt fraier=> Paul ești cel mai "responsabil" ai grija de chei.
    2. Nu pot uita pățania de la 400 km distanta de casa, am ras 3 ani!!!
    3. Tot nu cred ca e posibil sa iți retina mașina/permisul si 2000 de euro pentru un amărât de detector.
    4. Nu cred ca am fi fost amendați, uiți ca fetele ce au fost cu noi si un cur alb pot îndupleca orice bărbat!
    4. V-am dus sănătoși și cred ca și in timp util.
    5. Șoferii din corfu chiar mergeau cu viteza melcului turbat.

    ReplyDelete
  5. @Anda vacanta mea a fost de vis!
    @Feggedu pulii mda nici eu nu prea cred ca e posibil dar totusi.....
    puteai sa te interesezi macar sa traim la maxim nu sa stam linistiti:P

    ReplyDelete