Sunday, July 5, 2009

Jurnal de concediu-part 1

Sunt in viata! Si ce viata, am impresia ca sunt in paradis, cine stie poate chiar sunt?.....dar despre paradis revin intr-o postare viitoare acum vreau sa va impartasesc drumul spre Corfu care a fost exact cum ma asteptam adica plin de peripetii:

-dupa ce luam fetele oprire brusa, pilotul isi pune casca eu ma leg la ochi....... www.fetedeboiinmomentepenibile.com asta era site-ul pe care trebuiau puse pozele cu mutrele lor daca imortalizam momentul....dar nu aveam aparat si nici site.

-plecam ajungem in vama si Mihai care ne-a insotit pana la Belgrad in loc sa treaca vama vedem ca se intoarce......"mi-a expirat cartea verde merg sa imi fac alta".....nimic de zis, tipic Mihai.

-inainte de Pancevo GPS-ul zice stanga.....gata stanga facem, furtuna groaznica, mergem mergem, apoi dreata...ce naiba stie el...drumul se ingusteaza mai este doar o banda.....apoi niste gropi(santuri chiar) groaznice. Pana aici! Ne intoarcem injurand si razand in acelasi timp.Timp pierdut: 40 minute. Las ca recuperam doar e pilot la volan

-mergem pe autostrada si incepe sa ne enerveze (pe mine si pe pilot) niste soferi de 2 lei din tara neutra si anume Elvetia. Poate nu am aflat eu ziceti-mi pls, dar astia parca emigreaza atatia am vazut si sincer niciunu cu vreo treaba cu sofatul.

-Macedonia. Da avem pilot, nu ne sta nimeni in cale: nici limetele de viteza(doar avem detector), nici liniile continue.....dar stai tocmai cand depaseam o coloana de masini pe linie dubla continua apare din neant pe sensul opus o masina de politie care ne face discret cu farurile semn sa oprim. Bag poola se aude din stanga mea......il cheama cei 3 politisti la ei la masina(deja ma gandeam ca scapam cu spaga)....nush ce face si se intoarce dupa 2 min. Intrebare: mai ai permis? le-ai dat mita?....raspuns: CE MAH IO MI"S FRAIER? m-a intrebat ala daca sunt normal i-am zis ca nu si mi-a zis sa merg mai departe. Da, de atunci iubim politistii macedonieni. Singurii din aceasta specie.

- ajungem in Grecia incep sa-mi cada ochii in gura de somn. Nush cum se face dar cand eram pe cale sa adorm un sunet idiot si cretin pe care nu-l pot reproduce se auzea tot timpul din masina lui Dani. El zice ca nu are vreo vina (intre noi fie vorba nu-l cred) dar totusi de cel putin 10 ori m-a trezit din atipeala pana mi-a sarit somnul. In fine pilotul se spargea de ras si eu aveam tensiunea 200. aia mica!

-Ajungem in Igoumentisa vrem sa luam bilete la bac......ne ia un tip tare "haideti repede ca pleaca vasul" avem impresia ca vrea sa ne fraiereasca, avem dubii pana ne dezmeticim pleaca vasul.....urmatorul peste 1.5 ore. Ce naiba nu puteam fi macar o data normali.

Cam atat pentru postarea asta ce dracu, e deja epistola nu vreau sa o fac roman. Voi reveni;)

PS: Am promis ca pun linkuri pilotului ca el nu are chef sa scrie. De aici abundenta asta de liniute intr-o singura postare!




2 comments:

  1. Si numarul de telefon de la vila de ce ti l-o trebuit?!....Nu mai stiati sa ajungeti?:))...Cred ca povestea nu se incheie la bac;)

    ReplyDelete
  2. Vaaai, Paul aia cu www.fetedeboiinmomentepenibile.com nu e pentru BOI? [!!!] :)) [eventual fete de bovine]

    Si restul vacantei? Pe mine m-au mancat tantarii in vacanta mea, in rest totul a fost perfect, si in partea aialalta a Greciei au fost bestii? :))

    ReplyDelete