Monday, August 17, 2009

Imi cer iertare.....

Dupa ce am fost blestemat din toata inima de Anda, si am ras ca un obsedat de un alt prieten pentru ca face doar ce vrea prietena lui (lucru evident ne-adevarat), iata ca s-a intors roata (sa mai zica cineva ca nu exista cineva acolo sus care face dreptate) si momentan zac in pat. Si nu, nu e nici o problema cu statul in pat la mine (mai ales in zilele cand ar trebui sa fiu la job), doar ca nu-i placut sa borasti tot ce bagi prin orificiul bucal. Da Anda, mi-au stat fructele-n gat, si mai mult mi-au venit si inapoi de acolo, asta pentru a demonstra (daca mai era nevoie), ca nu esti doar Zen, ci zeita suprema a tuturor barbatilor, acum pls fa dracului ceva si ia-mi blestemul ca altfel se duce dracului viata mea. Adica eu, gurmand convins, sa fiu nevoit sa renunt la mancare si pentru o zi mi se pare o crasa bataie de joc.

Stiu sigur ca nu faptul ca am mancat o pizza de tot cacatul, pe noua terasa Jack Daniels (loc frumos, daca nu ti-e foame), mi-a produs (aici ar trebui sa fie numele bolii, dar plm nu inteleg scrisul de doctor), ci faptul ca am fost blestemat de superbitatea feminina, cu un dressing provenit de la Mihai, asta asa, sa fiu linistit.

Va implor, tu zeita a barbatilor si tu prieten care nu a fost niciodata condus de femei (Mihai ca sa nu existe confuzii), reveniti la ganduri mai bune fata de mine. Promit sa nu va mai vorbesc de rau pentru o perioada pe care voi o stabiliti, si da Anda, ca simt ca acest blestem ti se datoreaza mai mult tie, accept sa fiu si soferul tau personal, dar reda-mi pls placerea de a manca. V-as mai lauda putin, dar ma loveste din nou o placuta diaree (a cata oare?).

7 comments:

  1. hai ba, spune-i la Mihai ca, daca iti ridica frisca de pe tort, pun o pila la directiunea de partid sa mai slabeasca latul cu o zala :P

    ReplyDelete
  2. vai de capu meu, nu am mai citit o postare atât de profunda de mult timp. Bah fu 2 10 asta, i-am zis lu' Mihai ca de când stai atât de mult în preajma mea devii dea dreptul...genial. Postarea asta este dovada. Si dacă ma gândeam vreodată sa merg în Canada, acuma m-ai convins sa rămân!
    Si ba ar trebui sa ma îngrijoreze faptul ca tu ești la pat? Nu de alta dar cred ca sunt viitoarea țintă a blestemelor.
    Doctor's opinion: ai făcut toxiinfecția asta alimentara pentru ca nu ai vrut sa vi ieri cu mine la shaorma.

    ReplyDelete
  3. Sa se mai indoiasca cineva de divinitatea mea! Eu zeitate superba pe langa care tu, esti un muritor de rand, gandacule!
    Eu zic sa nu manci nimic. Iti trece!
    Ti-am zis eu pisi, ca o sa vezi tu!!! Acu' sa vedem cu guma aia turbo a lu' Ionesta.
    Deci de maine s-au terminat zilele mele de non-printesa, yuu-huu, tu sclav care esti! Ca si asa, deja ma calca pe nervi, toti taximetristii se dau la mine!!

    ReplyDelete
  4. @Bogdan am vorbit s-a rezolvat
    @Dani ma bucur ca ramai printre noi:P. Daca mancam shaorma sigur ziceam ca aia e cauza si acuma postul iti era dedicat
    @Anda mi-e frica sa-ti mai raspund si la commenturi nu stiu daca am acest drept, tu zeitate suprema.

    ReplyDelete
  5. Da ba Paul ...si eu cred ca a fost cea mai tare seara de poker ever ... :D

    ReplyDelete
  6. @Mihai...m-ai prins bulangiule

    ReplyDelete
  7. It's ok...Sa-mi bag picioarele daca mai inteleg ceva...Nici de la tine nici de la mine...

    ReplyDelete