Friday, August 28, 2009

Suporter

20.08.2009-ora 23 discutie cu un prieten:

el: schimba-ti echipa bah
eu: ce bah?
el: sincer vorbesc
el: chiar fara misto
el:mai bine te bagi cu cfr, daca steaua nu iti place, da nu cu dinamo...
eu: nu pot sa imi schimb echipa
el:cred ca dupa meciu asta cam tot al o suta-lea om renunta la dinamo speram sa fii si tu unu dintre aceia
eu:nope
eu:sorry
eu: pana la moarte
el: cum vrei tu, eu nu te oblig, da dinamo cam iti cere
eu:bine, nu o schimb

Da sunt un maniac care isi provoaca de buna voie si nesilit de nimeni palpitatii cardiace (ex: penalty-urile meciului de joi seara), devine trist pana la lacrimi (ex: Danemarca -Romania 2-2 in 2005), pleaca in toamna lui 2007 pana in Bucucresti pentru un singur meci unde sta 3 ore in ploaia si nu regreta nici o clipa (Dinamo-Besiktas 2-1), i se face pielea de gaina cand aude, pentru prima data live, imnul Champions League pe un stadion (Poli-Stutgart 0-2) . Pot chiar sa ma bucur pentru binele altei echipe (vezi Poli-Sahtior), exceptie aici face Steaua echipa cu care nu pot sa tin nici batut, DAR, nu voi putea niciodata sa tin cu alta echipa decat Dinamo. Dinamo poate sa nu castige nici un meci o luna de zile, poate sa ma dezamageasca crunt in Europa, poate sa retrogradeze sau chiar sa se desfiinteze eu tot dinamovist raman. Dinamo mi-a intrat in sange si imi curge prin vene, deci nu pot scapa niciodata de microb.PUNCT.

6 comments:

  1. ce inteleg este ca esti madru de dinamo, stiam
    ce nu inteleg ii de ce te agiti atat dupa ce castiga? cum faci cand pierd?
    lasa stiu te-am vazut cum faci cand pierd :)
    lasa Paul, noi te intelegem si te acceptam asa cum esti, cu blana sau fara

    ReplyDelete
  2. Dinamo nu pierde.....ea doar isi lasa si adversarii sa castige pentru ca acestia sa nu renunte la competitie

    ReplyDelete
  3. :))
    Ba Paul, ce cacat faci pisi? Nu mai scrie antiblogul de tine? Nu mai prezinti interes pentru hateri/fani? Vezi daca scrii despre fotbal... sa mai zici despre mine ca am posturi depresive... ca de acum incolo o sa trac eu o linie cu unghia pe biroul meu de-acasa cand scrii un post demn de criticat de aia de vomita cand te citesc!
    [ma plictisesc enorm...]

    ReplyDelete
  4. Ok...eu sunt stelist...si eu sunt la fel ca tine...Nu as schimba echipa pentru nimic in lume....si cum ziceai si tu eu nu as putea sa tin cu dinamo :)
    Dar ce vroiam sa iti arat...e ca si tu...banuiesc ca fara sa vrei...ai zis ca "Dinamo ti-a intrat in sange...iti curge prin vene...ca un microb" ( ca un microb )
    Asa ca....apreciez spiritul tau de suporter...dar pana si un suporter inrait ca tine a zis ca dinamo e un microb :P

    No hardfeelings.

    ReplyDelete
  5. cata pasiune si devotament pt echipa favorita: Dinamo :x:X

    ReplyDelete