Monday, August 3, 2009

Despre r(f)elatii

Prolog:

...adica perioada din momentul cunoasterii pana la sex. Ma enerveaza toate etapele prin care trebuie sa trec: iesim la o cafea, da-mi numarul de telefon in caz ca nu ajung sa nu te fac sa astepti, acolo urmeaza discutii mai formale ca in parlamentul europei gen: ce filme iti plac? cum iti place sa te distrezi? ce ai facut in vacanta? care sunt pasiunile tale? ce muzica iti place? ce cariera vrei sa urmezi? toate cu un "dressing" de complimente si zambete fortate (ca deh, asa se cade), (optional la unele care se lasa greu) urmeaza un alt suc, apoi hai la mine la un film (nu v-ati plictisit de sintagma asta in locul lui hai sa ne-o tragem?), toate pentru a ajunge, ca intr-un film cu Bruce Willis, la happy end-ul mult dorit mai exact partida de sex. Ei bine, aceste etape (intercalate cu altele de la caz la caz) mi se par o imensa pierdere de vreme. Why don't we cut the crap and get to bussiness? Amandoi stim ca intr-un final vom ajunge "acolo" ca banuiesc ca nu iesi cu mine sa ma privesti ca pe un bibelou, deci hai sa nu mai pierdem din timpul pretios al tineretii noastre si sa trecem direct la fapte. Mi s-ar parea mult mai util urmatorul scenariu: eu trag din ochi, tu dai aprobator din cap, mergem la mine pentru "focurile de artificii" si apoi mai vedem daca merita sa mai si socializam.....ce naiba doar traim in secolul vitezei:D

Desfasurarea actiunii:

Am mai scris despre asta si nu vreau sa ma repet. Un mic sfat totusi, dati tot ce aveti mai bun inca de prima data, nu tineti si pentru data viitoare, pentru ca..... s-ar putea sa nu existe:D. Nu veti gasi nici un barbat, care dupa ce a fost "futut de i-au sarit capacele", sa nu se intoarca cu limba scoasa pentru o alta portie.

Epilog:

Daca partea cu prologul mai e cum mai e, si na o practic pentru ca: scopul scuza mijloacele, asta-i jocul hai sa-l joc si eu si, nu ultimul rand, pentru ca, vorba unui prieten:"laba e prea scurta", dupa ce mi-am atins primul scop, eu nu pot sa inteleg ce dracu mai vrei de la mine after this, daca eu nu dau nici un semn? N-ai priceput ca s-a starpit si singurul motiv al atentiei mele fata de tine? Nu e clar mesajul? Mai vrei sa-ti desenez si o schema? Sa adaug subtitrare? Daca sti ca nu vreau mai mult de la tine decat o alta "partida" de ce poola mea simti nevoia sa-mi trimiti sms cu intrebari de genul "ce faci?", "cum a fost ziua ta?", "ma gandesc la tine"...bla bla bla. Nu putem sa ne ignoram total pana la urmatoare partida? De ce distrugi si singura ta sansa de a ma avea in pat? Da stiu sunt porc, insensibil, finutz ca un pick-hummer, superficial, romantic precum un buldozer si exemplele pot continua dar te rog priveste-ma ca pe un "fuck body" si nu ca pe un "fuck buddy" si o sa ai mult mai mult de castigat. Incearca-ti norocul cu replici din astea a doua zi si vei vedea cum pot deveni o bordura din aia de care te lovesti cu gura deschisa cand te impiedici pe strada.

Sincere multumiri muzei mele. Crede-ma, despre subiectul asta, nu as fi reusit niciodata sa scriu cu atata "placere" fara tine. Esti UNICA! (adjectiv, nu revista)

13 comments:

  1. Saracul de tine... :))
    Te iubeste femeile, he? :P
    Asta e, unele pur si simplu vor mai mult decat sex [sau DOAR MAI MULT SEX], si uneori [dar doar uneori] femeile au impresia ca sunt egale cu barbatii si ca au dreptul sa-si ceara si portia lor de tort. Adica, vor ca barbatii sa le vada ca "sex body", nu "sex buddy" fara vorbarie si fara palavrageala, si da, sa fie disponibili atunci cand ele vor, nu numai cand ei vor. Dar gresh...
    Lasa pisi, ca trece! Eu am acum o dilema despre cum sa fac pe cineva sa nu ma vrea deloc.

    ReplyDelete
  2. trimite-i mesaje gen esti iubirea vietii mele, nu-mi vad viitorul decat alaturi de tine, crede-ma orice barbat se inspaimanta si fuge la auzul acestor vorbe:D

    ReplyDelete
  3. :))
    Ah, nu pisi, daca si el are impresia ca-s iubirea vietii lui sau ca nu-si vede viitorul decat alaturi de mine? Atunci dau gresh monumental. In plus, am metodele mele de a speria barbatii, fara sa fiu chiar atat de penibila. Si daca e cineva pe care nu vreau sa-l mai vad vreodata, pur si simplu "dau ignore". Ideea e ca e mai greu cu cineva cu care nu vrei sa rupoi legaturile, fie legatura sexul sau o simpla amicitie.

    ReplyDelete
  4. Îți mulțumesc frumos pentru aceasta postare. Chiar dacă ai fost puțin ironic, tu ești un scump și nu as putea sa supăr pe tine vreodată. Abia aștept sa ne mai "vedem" tu Unicum care ești. Pupici

    ReplyDelete
  5. @anda Glumeam pisi:D. Ai dreptate.
    @muza sper si cred ca este o gluma si tu esti de fapt unul din prietenii mei:D

    ReplyDelete
  6. "bănuiesc ca nu ieși cu mine sa ma privești ca pe un bibelou".
    "fu 2 10 asta" iți doresc din tot sufletul, iubitule, sa nu ți se întâmple asta.
    Genial commentul muzei :))))))))
    @anda: femeile chiar sunt egale cu bărbații

    ReplyDelete
  7. bai muzule, care esti, ca am vaz ca am dat drumul la o moda mai nou:P, nu mai vorbi de muza mea si vezi-ti d-ale tale. btw ms de urare

    ReplyDelete
  8. Adevărat grăieşti (a se citi “tastezi”). Cu menţiunea că uneori primul film împreună poate fi mai edificator decât prima partidă. Sau hai, decât a doua, că prima e de golirea ţăvii, ca să zic aşe. Nu de alta, dar comportamentul sexual e interactiv prin excelenţă, pe când obiceiurile individuale enervante greu se mai schimbă de la o vârstă, cel mult se ascund, şi poate şi aia cu scrâşneli de dinţi care se-ntorc mai apoi să te muşte de popou.

    ReplyDelete
  9. cand ai prea mult...incepi sa uiti cum era cand nu aveai mai deloc.sau probabil la tine nu exista starea asta din moment ce tu ai nevoie doar de un "body" in care sa te eliberezi, fara de care, nu i asa, ai avea si tu frustrari si nelinisti testosteronice.poate ca nu ele(fetele tale) sunt de vina ca merg pe conceptul (care la tine e deja trecut la categoria 'vintage' sau 'useless')conform caruia 'ar fi dragut sa stiu cate ceva despre cel cu care mi o trag'( ca deh, am evoluat si eu , nu traiesc ca un animal).poate ca ar trebui sa faci o triere, sa stie fata din start ce vrei de la ea.asta ar simplifica mult toata afacerea.nu e fata de vina ca nu stii tu sa ti asumi ceea ce vrei cu adevarat.

    ReplyDelete
  10. @ily ai si tu dreptatea ta
    @margaux mda se presupune ca stia de treaba asta din moment ce are preten pe care pretinde ca-l iubeste si cu care probabil se va casatori. De aia zic stii ca nu putem avea decat placere animala.....de ce insisti?

    ReplyDelete
  11. vezi mai paul ca nu i a buna!e pt prima data cand te citesc si reusesti sa ma tulburi cu atitudinea misogina din postul asta...pt ca da, asta mi a ramas cu fiecare rand citit.fatuca e o exceptie care pe buna dreptate nu merita prea multa atentie(explicatia pe care mi ai dat o nu aveam de unde sa o deduc), dar raman celelate, care daca te intreaba "ce faci?" dupa ce le ai tras o si nu ai mai dat niciun semn, inseamna ca este cat se poate de evident ca nu le ai lamurit cum sta treaba din perspectiva ta.animalul e in fiecare, dar nu cred ca limitarea la el ar trebui sa fie tinta.refuz sa cred ca ne pretindem fiinte evoluate in zadar.oricine e liber sa insiste pt cauza lui.

    ReplyDelete
  12. Nu sunt misogin!(bine, sunt putin, dar nu exagerez:D, mea culpa). Tipa crede-ma e foarte lamurita de situatie(adica stie ca intre noi is just sex, believe me stie asta), deci insista pentru o cauza pierduta.

    ReplyDelete
  13. daca tipa e de acord nu vad de ce ar fi o problema.

    ReplyDelete