Sunday, November 15, 2009

La alimentara

Discutie intre mine si o casierita de la Novatim:

Ea: 38 de mii
(Ii intind o bancnota de 10 ron)
Ea: Nu aveti cumva 12 mii?
Eu: (cu fata mea celebra de copil cretin sau bou la poarta noua)...Pentru ce?
Ea: sa va dau 5 ron inapoi!
Eu:(nedumerit)...dar trebuie sa imi dati 62 rest
Ea: Exact, imi dati 12 si va dau 5 ca nu am marunt.
Eu: (am vazut pe fata ei ca nu vrea sa ma fure, ci ca e doar proasta gramada). Pai daca tre sa imi dai 62 si iti dau eu inca 12 trebuie sa imi dai 74...deci nu te ajuta aia 12.
Ea: (Neintelegand nimic din ce ii explic). Aveti sau nu 12 mii?
Eu: (Razand in hohote in sinea mea, si pentru a nu mai continua momentul penibil vazand ca asteapta si altii la rand) Nu. Nu am.
Ea:(vizibil afectata) Nu puteati sa imi ziceti de la inceput?( dupa care pleaca la alta casa ia suma necesara, si imi inapoiaza cele 62 de mii de lei vechi).

Am si eu o sugestie pentru cei de la Novatim. Eu stiu ca e criza, dar pentru a evita astfel de momente, puteti angaja o casierita care a facut pe bune macar ciclul primar. Sincer, e ca si cum ai angaja un tip pe postul de sofer, iar el are permisul luat la Pitesti.

8 comments:

  1. Acelasi film alta faza... Nu te scoate din sarite cand ti se da rest o bomboana sau doua sau guma sau un pliculet de zahar?
    Ma gandesc sa le colectionez si sa ma duc sa i le trantesc pe tejghea la tanti asta de la magazinul din zona si sa-i spun: o paine va rog!

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate, dar faza asta mi s-a parut ca le-a intrecut pe toate:D

    ReplyDelete
  3. Ce ai mai cu fata poate avea si ea o zii grea o fi avut un week-end zbuciumat :))

    ReplyDelete
  4. domnu Micli stii ceva ce noi nu stim? :)

    Paul ar trebui sa fii mandru ca si cercetatorii care au descoperit apa pe alte planete. Tocmai ai descoperit prostie nemarginita in afara mall-ului. te propun pt nobel coaie

    ReplyDelete
  5. @Miclau...Nu vreau sa te mai vad pana in 15 dec. Inca imi refac ficatul
    @Doru :)) dap si cred ca mai este si prin alte locuri.

    ReplyDelete
  6. de un lucru sunt si eu curios iubitule, cum ai fost tu in stare sa calculezi având in vedere starea ta de duminica?

    ReplyDelete
  7. După ce îmi spune o domnişoară, cu un zâmbet larg pe faţă, 112 lei şi 85 de bani. Şi îi dau, cu un zâmbet şi mai mare pe faţă, 112 lei... Şi domnişoara îmi răsfiră banii pe tejghea, încercând să-mi explice că mai am de dat. Şi frati-miu, de după coşul prea puţin plin pentru o aşa sumă, râde şi mă îndeamnă să mai dau... şi eu nu pricep... şi mă uit cu ochii umezi când la unul, când la altul... sperând ca măcar unul, sau altul... să-mi spună cât mama naibii mai am de dat... Ei bine, eu nu prea pot să comentez. Parol că-n rest mă duce capul! Cu toţii avem scăpări!

    ReplyDelete
  8. OK. Inteleg ce zici, dar totusi tanara domnita mai are momente ulterioare la activ, pe care nu le-am mentionat. Deci nu, nu are scuza!

    ReplyDelete