Tuesday, November 24, 2009

Politica

Pentru cine nu stie, eu sunt un anti-basescian convins si asta nu de 2-3 luni ca altii, ci din vremea cand era ministru al transporturilor. Mi-a displacut inca din prima clipa, si nimic nu mai poate schimba asta. Da, eu sunt unul dintre cei 5 oameni nascuti dupa 84 care l-a votat pe Nastase si as mai face-o inca de 1000 de ori fara nici o remuscare. Nu cer insa nimanui sa-mi impartaseasca parerea, dar ma enervez crunt cand altii incearca sa ma convinga sa il votez, lucru care nu il pot face nici in ruptul capului, mai repede imi tai o mana, sa se inteleaga bine!
Totusi nu pot pricepe cum inca ii mai prosteste pe unii cu trucuri ieftine, gen referendumuri. Ia cititi aici fratilor si va minunati! I-auzi cum votul vostru nu conteaza, ci a fost doar inca o propaganda populista tipic basesciana. Chiar credeti ca parlamentarii o sa voteze asa ceva? E ca si cum ai intreba angajatii unei firme: Vreti sa facem reduceri de personal? Ia ghiciti raspunsul...... Pentru cei care inca cred ca traim intr-o monarhie, se insala amarnic, suntem o republica democrata semi-prezidentiala ceea ce inseamna ca nimic nu se face fara parlament, nici o lege, nada!

Sper ca peste 2 saptamani sa fiu fericit, altfel iau in considerare serios ideea emigrarii!

11 comments:

  1. Ba Paul... ce-i asta? Prefer posturile tale semi-analfabete decat ASTA!

    Dar mi-a placut faza cu taiatul mainii, pot sa fac sa nu te doara :) [stanga sau dreapta?]

    Iti dau strudel next time sa nu mai fi atat de revoltat.

    ReplyDelete
  2. m-ai dezamagit iubitule...
    eu macar am fost satiric, tu?

    ReplyDelete
  3. @Anda sincer stanga, ca de dreapta mai ai nevoie din cand in cand vorba proverbului: "O laba la vremea ei face cat 10 femei"
    @Dani nu ti-am zis ca mi se pun pete negre pe creier si nu mai judec? ce kkt? s-o intamplat azi, ce vrei sa fac acuma? sa-l sterg? plm, zi-i la lume sa nu mai vb cu mine subiecte basesciene si nu ma aprind, altfel stii ca nu raspund pentru faptele mele.

    ReplyDelete
  4. Paul, trecand de faptul ca unii considera politica subiect tabu desi asta le cam afecteaza viata... ii ca si cum ai considera sexul subiect tabu; stateam si ma gandeam... nu il suport pe marinarul ala belit care o ajuns sa reprezinte tara asta(bine eu nu suport multe lucruri) si care ar fi solutia... sa merg sa votez un psd-ist? In ambele cazuri mi se usuca mainile si aia cu care tin foaia si aia cu care pun stampila... naspa alegere.
    E pe principiul te doare piciorul? Il taiem... fara anestezie

    ReplyDelete
  5. Mda. Cum ar zice o prietenă, la paie cu toţi! Ducă-se, că prea facem riduri aiurea!

    ReplyDelete
  6. Mai Paul eu stiu ca tu in Sinea ta ti cu JiJi dar nu vrei sa recunosti ca sa nu te renege dinamovistii :P.

    ReplyDelete
  7. @Doru ai si tu dreptatea ta, dar totusi pentru mine orice e mai bun deact marinarul
    @day-dreamer corect, doar ca eu nu pot sa fiu indiferent la ce se intampla in jur!
    @Miclau :))..... bah nu ti-am zis ca vreau sa mai aud de tine numa prin 15 decembrie?

    ReplyDelete
  8. Bun, atunci vino cu o soluţie, cu ceva palpabil, cu ceva care să te facă să te simţi mai bine, că altfel... singurul lucru cu care te vei alege va fi un rid în colţul ochiului. Şi încă unul, pe frunte. Şi încă unul, în prelungirea buzelor, de n-ai să mai ştii când râzi şi când nu. Just chill!

    ReplyDelete
  9. Da ce ai ma cu mine de nu vrei sa ma vezi pana in 15?
    P.S ce faci in weekend? :)))))))))

    ReplyDelete
  10. Uite o rugaciune pe care sa o spui seara :))

    Dear God,
    So far this year you have taken away my favorite dancer Michael Jackson,
    my favorite actor Patrick Swayze and my favorite singer Stephen Gately and
    my favorite actress Farah Fawcett.

    Just so you know, my favorite politician is Traian Basescu.

    ReplyDelete
  11. @day-dreamer uite tocmai mi-ai produs un zambet:)
    @Miclau is in Tm, si am primit si ue pe mail rugaciunea, oricum ms

    ReplyDelete