Saturday, November 28, 2009

Preludiul....

Na fain, acuma toata lumea se asteapta sa divulg tehnicile mele de a provoca umiditate fetelor in diferite parti ale corpului, sau alte diferite aberatii despre ce cred eu ca ar trebui zis si facut inaintea actului sexual. Ei bine, va inselati amarnic, nici macar nu o sa pomenesc cuvantul sex in postare! Acest post este de fapt o provocare pentru prietenul iubitul meu, si anume vreau sa imi dezvaluie online ca fata in fata nu vrea, ce dracu face in timpul dinaintea unei planificate iesiri in oras.

Mai exact cum reuseste tot timpul sa intarzie grosolan si sa aibe explicatii de genul... am mancat si am facut dush. Caz concret: ajunge de la lucru la ora 21 acasa (stiu ca m-a sunat si a zis ca e acasa), imi zice ca ne vedem pe la 22.30, si totusi la ora 23.15 eu inca il astept, iar el gaseste o explicatie, gen: la 22.55 am intrat la dush, pana atunci m-am invartit prin casa ca un titirez. Si nu, nu mananca precum Bud Spencer in vremurile bune. Ei bine, fleosc! vreau si eu sa stiu cum dracu se face, ca tot timpul stau si te astept ca bou, mancand seminte. Cum cacat reusesti every fucking time sa intarzii cand trebuie sa iesi in oras? Da vreau si detalii, nu explicatii de 2 lei, ca precedentele.

Acuma daca exista cineva care se simte cu musca pe caciula, nu-i problema, nu-s gingas si accept sfaturi de la oricine atata timp cat se pot pune in practica (deci fetelor nu-mi spuneti cum va machiati voi 2 ore,da?). Asadar astept, ai un long weekend sa gasesti explicatii, altfel te reneg! Si inca o curiozitate, daca pregatirea pentru iesit in oras iti ia cam 2 ore, cat dureaza la tine preludiul adevarat?

14 comments:

  1. Hehe, trebuie să aprecieză că măcar omul e sincer, nu? :))

    ReplyDelete
  2. :)) Incepe sa se clarifice cine poarta rimelul in relatia voastra!

    ReplyDelete
  3. Reclama mascata la Ionesta!

    P.S. Ete piesa de care ziceam aseara. Musai cu text ascultata. http://www.youtube.com/watch?v=LRKvAm6F2JU

    ReplyDelete
  4. @Dora ....o sa apreciez cand va scrie postarea atunci imi voi da seama ce sincer e
    @Anda te-ai indoit vreun moment?
    @Ily mie mi se pare cam pe fata reclama!.... si da piesa e beton, am ras copios.

    ReplyDelete
  5. La un moment dat, îţi trece. Nu te mai întrebi nimic, înghiţi, aştepţi şi, cu puţin noroc, te răzbuni împotriva altora. Iar de crezi că răzbunarea este arma ştim noi cui, atunci o să-ţi petreci viaţa într-o continuă aşteptare.

    ReplyDelete
  6. ba
    sunt uimit, tu chiar nu intelegi? problema esti tu ce pana mea...
    fa un replay la trecutul tau si o sa observi ca tu esti de vina pentru nemultumirea ta. De ani de zile toti cei din jurul tau intarzie(unii au chiar scoruri bune :) ), si tu tot insisti cu ajunsul la timp.
    tu atragi oamenii care intarzie, si tot tu ai pretentia sa nu o mai faca... esti ciudat, alege alti prieteni :) (dar fiind alesi de tine sigur intarzie)
    hmm mai bine te sun sa vad ce faci decat sa-ti mai umplu blogul :)

    ReplyDelete
  7. Ba Paul.. ce-i cu spamul care te inconjoara?!?

    Doru, ce vrei sa spui? Adica, a ajunge la timp e ceva... gresit? :(

    ReplyDelete
  8. uneori da, dar asta ii alta filosofie
    @Anda Paul este un fel de aspirator de persoane care intarzie, care nu au chef sa invete, care nu au chef sa spele o oala pana cand se umple de mucegai, care nu au chef sa faca dus decat dupa 5 zile, care stau aruncati in pat fara sa miste ore intregi de lene... intr-un cuvant miserupisti. Si tot Paul vine si intreaba de ce is aia miserupisti, pai daca asa ii gaseste, daca cu aia se intelege, poate ar trebui sa fie el ca ei(este oricum). E pe principiul daca mirosi bine ca o amanta ar trebui sa fii amanta :)

    @Paul, ba ori stergi spamu tu ori iti fur contu si il sterg eu, ii ca si cum ai sta nesters la cur

    ReplyDelete
  9. @link exchangeri... nu fac schimb e link cu nimeni. sorry....

    ReplyDelete
  10. Bine, Doru de tine nici macar nu mai zic tu esti unic. Adica nu cred ca reusesti vreodata sa ajungi la timp. Si da astia imi plac miserupistii, doar ca plm uneori as vrae sa mai aibe scapari si sa fie punctuali, gen.
    @Anda Nush de unde vin spamerii, dar le trece.

    ReplyDelete
  11. Iubitule, desi nu inteleg de ce trebuie sa ne spalam rufele in public, precum altii, am sa incerc, de dragul cititorilor tai fideli sa dau niste explicatii:
    1. Dush-ul dureaza mai mult decat normal pentru ca suprafata corpului meu este muuult mai mare decat a oricarui cititor al acestui blog => mai mult timp sub dush, mai mult timp afara din dush pentru stergere!
    2. Moodul, pentru a avea un mood optim de iesit in oras, trebuie sa ma incalzesc. Aceasta incalzire se face prin "kicsi wiskey" + muzica si dans.
    3. Imbracamintea, in mod normal imi trebuie cel putin 10 minute pentru a mo hotara cum sa ma imbrac in seara respectiva, in functie de locul unde mergem, de activitatiile pe care le facem si oamenii pe care ii intalnim + imaginea pe care vreau sa o am in seara respectiva.
    4. Mai pui vreo 10 minute pentru aranjare si dichisire.
    5. 3 minute discutie la telefon cu dispecera, 3 minute asteptat taxi + 10 min drumul pana la tine.

    P.S: Cum ai inceput sa scrii de mine, cum au navalit spameri pe tine!!!

    ReplyDelete
  12. hahaha! eu tot timpul intarzi, adica astept sa plec ore intregi, ore intregi ma gandesc ca abia astept sa treaca timpul si cand e sa ies in ultimele momente imi dau seama ba ca nu am facut aia, ba aia, ba aia :)
    M-a spart Ionesta cu asta cu "Imbracamintea, in mod normal imi trebuie cel putin 10 minute pentru a mo hotara cum sa ma imbrac in seara respectiva, in functie de locul unde mergem, de activitatiile pe care le facem si oamenii pe care ii intalnim + imaginea pe care vreau sa o am in seara respectiva." fenomenal!

    ReplyDelete
  13. tu de ce crezi ca l-am ales de iubit? doar nu sunt fraier!

    ReplyDelete