Saturday, December 5, 2009

Din categoria ... am facut-o si pe asta!


Lasand la o parte calitatea imaginilor facute cu telefonul si prelucrarea lor in paint, cam asa am aratat eu si cu inca doi prieteni aseara intr-unul din cluburile de fite din Timisoara. A fost superb sa vad cum se sperie lumea cand imi vede fata, sa aud rasetele prietenilor ai altor necunoscuti(e), sa vorbim cacaturi cu niste domnisoare care erau curioase sa ne vada fata, sa provocam rasete in baie cand ne dadeam mastile jos, sa refuzam oferta de a vinde celebrele accesorii, si mai apoi sa mergem inclusiv prin complex cu celebrele masti. voi reda cateva din perlele serii, daca voi intelegeti ceva, sa-mi ziceti, ca eu oricum nu am inteles nimic:

-esti bun de facut recensamantul.
-ce faceti de revelion?
-Picanta!
-rade lumea de tine!
-28 28 26
-sunteti doctori?
-tripla de unu
-poti sa ajungi la punctul culminant?


PS: Sa ghiciti care sunt eu e floare la ureche, dar ceilalti doi cine ar putea fi oare?

1 comment:

  1. Pentru punctul culminant e nevoie de introducere intriga si cuprins ... si da am ajuns si la punctul culminant ...sa vedem dezondamantul! ;D

    ReplyDelete