Sunday, December 6, 2009

Inca o zi, inca o poveste

Ieri, trezit proaspat mahmur si cu un chef de viata nebun, "NOT", iau excelenta hotarare de a trece pe la frizer. In timp ce omu isi facea treaba, ma suna un prieten sa mergem la o cafea. Ii zic ca trebe sa fac dush dupa tuns si ca o sa mai dureze. Intervine frizerul, si-mi face o oferta: pentru inca 3 lei in plus te spal pe cap, iti fac masaj si te dau si cu gel. Evident, lasand la o parte partea "gay" cu masajul, accept fara sa ezit. Apoi bing s-aprinde beculetul.....Nu am bani la mine!. Oh cacat ma gandesc, ce dracu ii zic? Na asta e, imi iau inima in dinti ii explic ca noaptea trecuta am baut si ca trebuie sa merg la un bancomat. Nici o problema zice, dar apoi imi vine ideea cretina sau geniala depinde cat de normali sunteti sa-l intreb:

-Nu vrei sa iti dau doua bonuri de masa in loc de 15 lei?
- Se uita stupefiat..... Nu mi-a platit nimeni pana acum in bonuri.
-Pai nu-i nimica iti platesc eu, si iti las si bacsis 2.5 lei cu acesta ocazie. Vrei? sau astepti sa merg pana la bancomat?
-Da-le incoace, O zi excelenta iti doresc.
-Si tie mestere!

Si uite asa mi-am platit tunsul cu doua bonuri de masa. Incredibil ar zice unii, just Paul altii. Astept acum sa se sesizeze autoritatile ca nu am folosit bonurile de masa in mod corespunzator. Da stiu, nu sunt pe treaba mea!

3 comments:

  1. n-am reusit inca nici o femeie sa conving
    sau sa oblig printr-un contract
    la o muie in leasing
    ideal ar fi sa reusesc intr-un final
    Cheloo, Omladon , 2001 AVORT VERBAL

    ReplyDelete
  2. Bravo.
    Avantajul de a fi angajat.
    Of topic: voi nu veniti la Avatar? Vezi: Marele Ecran

    ReplyDelete
  3. @ Raoul ma am christmas party in 18,deci nu pot. Si nici iubita nu mi-o las cu voi, sa fie clar:P

    ReplyDelete