Thursday, March 19, 2009

La ce sa va asteptati.....

Sa nu dea dracu sa credeti ca voi scrie p-aci secretele personale, actualele prietene(normal ca am mai multe) , locul unde o sa-mi petrec vacanta, sau alte chestii perosnale ca va inselati amarnic.
Aici imi voi exprima opinii in general despre orice imi pica mie pe chelie dar sunt convins ca voi atinge 100% subiecte ca: fotbalul(despre Dinamo si altii), alcoolul(mda...tot am zis ca ma las),traficul(doar is si eu sofer aici prin eterna si fascinanta Romanie),politica(o daaaaaaaaaa...de cand astept sa il critic pe Basescu) si la urma dar nu si pe ultimul loc:femei(doar nu credeati ca pot trai fara ele) .
Sper sa nu va plictisesc ca de enervat is convins ca mai repede sau mai tarziu o voi face:D

3 comments:

  1. daca o sa scrii despre dinamo mai mult ca sigur ca o sa enrvezi pe multi :P

    ReplyDelete
  2. @Miclau...stiu...dar asta e farmecul meu....

    ReplyDelete
  3. bah, despre ce trafic vrei sa vorbesti mah?! cacat, iar te-ai apucat de traficat femei mah? da zi-ne si noua ma si mai furnizeaza cate-o piti, egoistule mic! :)

    ReplyDelete