Saturday, March 28, 2009

Reminder


Dupa cum stiti se apropie sarbatorile pascale si conform traditiei strabune trebuie sa-ti vopsesti ouale in culoarea rosu.Cum v-am mai zis si pe vechiul blog stiu o vopsea care rezista indiferent ca e iarna,vara,frig sau ploaie vorba aceea "vopseaua rezista"......si s-o mai scurtez ca oricum va intereseaza esenta.......Ladies & Gentlemen's voseaua magica este.......RUJULLLLLLLL....eu zic sa incercati si va garantez ca nu veti fi dezamagiti(kiar daca rujul nu e de o calitatate prea buna:))))))

PS:Chiar daca poate sunt printre putinii eu inca am mare incredere in echipa nationala de FOTBAL.....asa ca.......HAI ROMANIA!!!!!!!

6 comments:

  1. și dacă fata se da cu leap stick?

    ReplyDelete
  2. de aia ti-am zis de pe acuma sa ai timp sa ii cumperi un ruj pe care sigur il va folosi macar o data cand te va intalni sa iti arate ca ii place cadoul....moment in care trebuie sa actionezi:P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. cine pula mea tot te spameaza, fraiere?

    ReplyDelete