Sunday, March 22, 2009

Saturday night fever

Avand in vedere ca sunt in floarea varstei si cum setea de distractzie nu mi-a fost inca potolita si sincer nu prea vad sa se intample asta prea curand fac ceea ce face orice om normal sambata seara, ies in oras.
Zis si facut imi sun ceva prieteni, stabilim locul(unul nefericit "Heaven"), 2 beri inainte destul cat sa nu zic ca nu am baut nimika si plec impreuna cu partenerul de bere (nu-i dau numele ca ma da in judecata:P) spre club unde "ne asteptau" cateva pahare de Jack, vreo 2 shot-uri,muzica, fete frumoase ....dar NU, mie nu mi se pot intampla lucruri normale eu benefeciez tot timpul de acel hazard pe care nu ti-l poti inchipui decat daca il traiesti.
Deci....la intrarea in faimosul club avem o mica altercatie cu cei de la intrare(nu detaliez ca le-as acorda importanta "gibonilor" si motivul e asa specific creierului lor de dimensiunea unei nuci incat nu pot sa il mentionez pe blogul meu care se vrea "high quality:D").Nici o problema plecam in club 30 ne zicem....mda....iarasi cu norocul meu proverbial ajungem si vedem un panou"Ne pare rau clubul este plin"...ne uitam unul la altul nu ne vine sa credem si hotaram mergem in Lemon ce naiba tot gasim un loc unde sa petrecem.
Aici comandam Jack ne da chelneritza Schweppes doar v-am zis la mine nimika nu e normal plus un shot(de incalzire) si plecam increzatori spre D'arc simtindu-ne cam bunici pentru media de varsta de acolo(am vb si cu alti ceilalti parteneri de distractzie care tocmai s-au decis sa plece din Heaven). In D'arc atmosfera super, muzica buna, si daca numarul shot-urilor ar fi ramas cel putin decent v-as mai fi zis si ceva detalii de pe acolo insa pot doar sa imi fac mea culpa si sa promit ca la urmatoarea iesire o sa dau mai multe detalii.
Seara se incheie cu traditionalele baghete cu usturoi de la Celentano care ar merita un post intreg insa nu am qef acuma poate cu alta ocazie.In concluzie sunt numai bun pentru o noua saptamana de lucru!

4 comments:

  1. un shut mic de incalzire :D ca sa incepi saptamana bine :P

    ReplyDelete
  2. Evident ca in Romania daca nu ai poseta de la Gucci si chiloti de la Botezatu nu poti sa intrii in club..nu te incadrezi in high quality

    ReplyDelete
  3. Asta se întîmpla dacă nu te însoțesc cand ieși în oraș. Promit sa scad numărul acestor dăți.
    AAAAAAAAAAAAAAAAA și bine te-am găsit pe net :)

    ReplyDelete
  4. @miclau...ms mult chiar am nevoie de suturi ca sa ma urnesc
    @oana.....din pacate ai dreptate
    @dani....credeai cumva ca scapi de mine?....te urmaresc oriunde:D

    ReplyDelete