Friday, March 27, 2009

MuziCA CAre-mi place

Sunt sute de genuri de muzica (nu le enumar pentru ca mi-e lene si oricum nu le stiu pe toate) iar pe mine in general nu ma zgaraie pe creier niciunul. DARRRRRRRR daca as face un top pe locurile 1,2,3,4...... s-ar situa.....in ordinea numerele de pe tricou...o daaaaaaa.... ati ghicit CHELOO,OMBLADON,FREAKADADISK... aka PARAZITII

Pentru ca acuma am blogul meu si pot pune ce vreau pe el iata o mostra de geniu din partea unuia dintre ei:D.Cititi cu atentie versurile.......nu o sa regretati.....sau......poate da.Who cares?

Liceeni Rock'n Roll

Eu nu beau...nu fumez...nu vorbesc urat..
Ptu! Bagami-as p***..iar mi-a scapat tigara-n bere!


N-avem bani ca-i dam pe droguri sau ca i-am baut
Ce-am pe mine am si-n dulap
Cand ma-mbrac zici ca ma mut
Mi-am trimis tarfa la masa, ea s-a-ntors..La dracu' !
Da da-te-n mortii matii, esti ruda cu bumerangu?
"Daca plec hai vii cu mine?" Nu, iti dau jet!
"Atunci vrei sa raman cu tine?" Pai, daca ramai plec!
Nu-s insurat c-am ezitat sa ma trag prin inel,
Sa-mi impart viata c-o prosta, s-o ard penal ca Irinel
E evident ca vrei sa ma faci atent, duduie!
Ia zi-mi in ce-ti masori timpul, in cocktailuri sau in muie?
Orice tarfa se suie pe tine cu picioarele
Nu vrea ce-i in pantaloni, iti vrea doar buzunarele
Ne omoram timpul, tot timpul, cu jointuri prin centru
Da-ti-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
Eu sunt pentru consumul si legalizarea ei
Fumez iarba pentru ca am si daca n-am fac rost, vrei?

2 comments: