Monday, June 1, 2009

Sunt in criza......urmeaza boom-ul

Gata! gata! usor, stati calmi,nu sariti toti cu banii...ca nu e vorba de criza financiara.Inca nu m-au dat afara de la job deci imi permit un trai decent cu iesiri prin fratelli si alte locatii de "lux".Si nu! nu e vorba nici de vreo criza de personalitate sau na cel putin mie nu mi se pare, fiecare cu parerea lui...

Criza vine de acolo de unde ma doare mai tare,NUUUUUUUUUU nu e vorba de Dinamo chiar daca ma afecteaza sunt realist si constient ca nu merita sa ia campionatul,dinspre partea feminina.Nu stiu cum se face ca in ultimul timp nu imi ies pasentele deloc.Mi-am pierdut din charm?am incetat sa mai fiu irezistibil?s-au asezat planetele in asa fel incat mie nu-mi mai iese?am fost blestemat?e vreo conspiratie impotriva mea?sa fie de vina campania electorala? Plm naiba stie dar mai nou asta e realitatea.Oricum nu cred ca anturajul are ceva de-a face e cel mai bun din acest punct de vedere:P

Acuma sa nu credeti ca ma plang sau ca is disperat doamne fereste ca nu is nebun e doar o constatare logica plus un feeling care nu-mi place deloc......o sa fiu curand muit din acest punct de vedere.Adica din criza o sa dau in "boom".Si ca sa fiu mai explicit si sa nu intelegeti nimika.......o sa-mi regasesc mantaua de vreme rea care momentan nush pe unde e, o dorinta mai veche de-a mea o sa devina realitate, plus o revedere de care mi-e sincer frica,plus inca altele conexe care o sa apara exact atunci cand nu o sa am nevoie(nu ma contraziceti stiu ca asa e).

Intrebarea e doar cand o sa se termine criza?

No comments:

Post a Comment