Friday, October 30, 2009

Always coca-cola


Pentru cei care nu stiu inca, una din placerile vietii pentru mine, este coca-cola. Cred ca inventatorul ar merita cel putin premiul nobel, pentru ca nu exista bautura racoritoare care macar sa se poata compara cu coca-cola.

In diminetile triste de dupa o betie, sau fericite din weekend, sau agitate ca iar urmeaza o zi de lucru o cola rece la doza efectiv te trezeste la viata. Nimic nu poate inlocui aceasta senzatie.... nici macar cafeaua, care are si ea rolul ei de necontestat, dar asta e alt subiect pe care il voi aborda cu alta ocazie. Mirosul de cola, bulele care se sparg cand il torni in pahar, si apoi gustul acela revigorant care produce orgasm papilelor gustative sunt pentru mine o adevarata savoare.

Stiu, imi veti spune de efectele nocive ale bauturii, despre cate rele iti poate produce si multe alte abureli.....stiti ce....orice faci in exces iti dauneaza la fel si coca-cola. Insa daca sti sa te bucuri de cola in cantitati rezonabile, nu este cu nimic mai daunator decat alcoolul, cartofii prajiti, cafeua etc. Multora le e frica sa recunoasca si deseori aud: mie imi plac sucurile naturale, eu sunt vegetarian, beau sucuri fara acid si multe alte bull-shituri din astea. Ei bine explicati-mi de ce la orice chef sau petrecere se cumpara 6 sticle de cola si una de suc natural? Da stiu merge cu whiskey, dar asta e un alt feature, nicidecum o problema. Daca ar fi sa consumam doar ceea ce ne face bine am manca doar legume fierte cu piept de pui si am bea apa plata si sucuri naturale, ei bine pentru mine asta nu e viata. Mie imi place cola rece dimineata, apoi cafeaua, apoi o ciorba si cartofi prajiti cu o ceafa de porc la pranz, singurele legume care imi plac sunt morcovii rondele care sunt pusi pe ceafa mea de porc pe care ii dau suav la o parte sa ma infrupt din minunata delicatesa:D.

Bine acum, eu nu zic ca meniul descris de mine mai sus sa fie zilnic, pentru ca risti sa devii de 160 kg si sa nu ti-o mai vezi decat in oglinda, dar nici sa traiesti degeaba pe planeta asta fara a te bucura de placerile gastronomice.

In ciuda aparentelor nu fac parte din nici o campanie(nici macar electorala) de promovare a bauturii, iar acest post nu este sponsoriozat, platit sau sugerat in vreun fel. Sunt purele si sincerele elucubratii de vineri seara, ale unui om care tocmai si-a incheiat saptamana de lucru si a baut 3 beri!

14 comments:

  1. Dacă mai adaugi şi o porţie de nachos cu cremă de brânză, iasă ceva divin. Been there, done that, cola+nachos=orgasm. Am zis!

    ReplyDelete
  2. ah! rondele de morcov pe care le dai suav la o parte! you crack me up! :))) si paul... e exact asa cum zici! :)

    ReplyDelete
  3. Dupa ce am inlocuit coca-cola/pahar-de-cola/cola cu "femeie" totul a avut sens :))

    ReplyDelete
  4. @Dora....mie imi plac nachos cu sos picant, dar ai dreptate combinatia e divina:)
    @Andreea ma bucur ca te fac sa razi again! (fu 2 10 asta:P...remember?)
    @Anda nu chiar totul are legatura cu femeile in viata mea pisi! oricum buna observatia:D

    ReplyDelete
  5. apropo de ce a zis anda, asta e ca si cand melodia Razna de la hi-q inlocuiesti gasca mea cu pooola mea, si vezi ce genialitate iese!

    ReplyDelete
  6. auzi coaie dar ceafa aia este in sange? si de ce acoperita cu morcovi bleah

    ReplyDelete
  7. Uite vezi pisii, imi dai mie morcovii!!! Simbioza perfecta.

    ReplyDelete
  8. lasa ca fetele nu trebuie sa manance morcovi ca incep sa vada prea bine... si dinti prea buni nu tre sa aiba

    ReplyDelete
  9. Bhai pisoiule, detaliiiile fac diferenta, dar dupa cele 4 shoturi de dupa cele 3 berii cum plm ai reusit sa mai scrii??
    RIM
    Ps: poole, fomei...damn, vezi, cola merge asortata la oricee!

    ReplyDelete
  10. @Dani mai adu o masa!
    @Doru nu e in sange, si asa o fac unii la care o manac eu:D
    @ Anda numai la "morcovi" iti sta gandul, pisi
    @Doru adevar graiesti
    @Raoul pai nu vezi ce a iesit?

    ReplyDelete
  11. Paul.. da.

    [na, asta raspuns scurt!]

    ReplyDelete
  12. Pun pariu că-i un post bun, chiar dacă l-ai început prost. Coca Cola? You can never dare for more. Deci Pas!

    ReplyDelete
  13. Coca Cola rulz. Pacat ca nu mai sunt sticlele de 1 litru, cele din sticla.

    In rest, un tip de treaba, Mark Twain zicea, printre alte multe lucruri bune pe care le-a zis:
    "Part of the secret of a success in life is to eat what you like and let the food fight it out inside."

    Si inca unul de-al lui, care e prea bun, off topic:
    "Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society"

    Always Coca Cola.

    ReplyDelete
  14. @thian1899 nice ones... mai ales cea cu imbracamintea

    ReplyDelete