Sunday, October 11, 2009

Obicei prost

Nu stiu cauza, dar am o calitate pentru care, daca s-ar decerna premiul Nobel, as fi singurul nominalizat in fiecare an. Stati linistiti, nu pot face cine stie ce giumbuslucuri, ci doar am un talent inegalabil in "a fute meciul". Ca sa fiu mai explicit, fac exact ceea ce nu ar trebui sa fac intr-un anumit loc, cu anume persoane si in momentele total nepotrivite. Si toate astea cu o precizie de ceas elvetian si cu o lejeritatea aproape enervanta. Partea cea mai faina e ca nu imi dau seama decat dupa ce primesc mustrari sau priviri criminale.

Dar ce sa-i faci asta-s eu, imi complic viata. De ce sa fie toate simple? De ce sa nu ma trezesc dimineata si si sa-mi vina sa intru in pamant amintindu-mi ce cacaturi am zis si facut cu o seara inainte? De ce sa nu stric unora o seara perfecta cu cine stie ce replica sau dorinta de-a mea? De ce sa nu divulg(neintentionat) unele secrete si sa imi muiesc unii prieteni? De ce sa nu fiu eu gigi contra, cand toti ceilalti din gasca au luat o hotarare? De ce sa nu-mi complic viata, facand chestii sexuale exact cu persoanele pe care scrie mare cat casa "NU CU ASTA CA O SA FII MUIT DUPA"?Dar nu, eu is Zorro, si constient ca fac cel mai nepotrivit lucru din lume, continui, si nu, nu sunt masochist, ci doar bou. Exemple mai sunt gramada, dar mintea mea actuala de mahmur nu ma ajuta deloc(bine ca nu-mi trebuie si ficatul pentru a posta)

Cel mai fain lucru e ca si cei mai buni prieteni de-ai mei(Dani si Mihai) sunt din acelasi aluat si ne completam perfect, in sensul ca daca cumva reusesc eu in mod miraculos sa nu fut meciul, cu siguranta ma ajuta ei. Si ca sa inchei apoteotic, ia ghiciti ce am facut aseara? Of course, am futut meciul si nu asa, dar toti trei doar ca in 2 locuri diferite....traiasca alcoolul si iarba asa macar avem si noi scuze(pentru cine ne mai crede:D)

5 comments:

  1. as fi curioasa....ce rahaturi ai mai facut.... si cui ai mai reusit sa "futi" meciu...

    ReplyDelete
  2. :)) Paul, esti fenomenal. Faptul ca ai scris aici de aceasta mirifica abilitate a ta nu o face mai putin enervanta, sau pe tine mai putin... [stai sa vad cum te-ai auto-proclamat] bou.

    Si totusi, exemplu concret n-ai dat! E mai usor pentru noi, cititorii tai fideli, sa intelegm artistul, cu exemple din viata acestuia.

    Uite, si domnisoara de mai sus se intreaba ce cacat ai mai facut. Pot sa raspund eu? Pot? Poooot?

    Da, deci, a fute meciul e starea de agregare naturala a lui Paul! Daca pare ca nu l-a futut, precis se gaseste cineva a doua zi [poate chiar a treia... sau cine stie cand apar consecintele] sa-i spuna ca a fost un bou. Pentru oamenii normali e nasol, pentru Paul e doar o zi obisnuita. His work there was just done!

    Si daca ai impresia ca Paul nu ti-a futut meciul niciodata, atunci e nasol, sau nu ti-ai dat seama inca sau se va intampla in curand.

    Paul e un fel de Chuck Norris...

    ReplyDelete
  3. Ce cacat?!? Iar am scris atata!

    Vezi, de asta nu mai scriu eu pe blog, imi utlizez toata capacitatea creativa sa-ti comentez TIE! Sau la alalalt.

    ReplyDelete
  4. @Dani da, evident
    @anonim nu pot enumera chiar toate cacaturile ca nu am timp, dar in principiu toata lumea care ma cunoaste a avut de suferit
    @Anda Pisi mi se pare sau vb in cunostiinta de cauza? Cand ti-am futut eu si tie meciu? ca nu=-mi aduc aminte....sau:P?

    ReplyDelete