Monday, October 26, 2009

Automuire

Sau dezvoltand titlul....sa-ti suni prietena intr-o seara in care esti cu baietii si ea sta acasa asteptandu-te, si sa o pui sa confirme afirmatia facuta prietenilor(care evident, nu te cred) cum ca prietena ei cea mai buna face sex anal. Am ras cu lacrimi si cu gura in perna sa nu fiu auzit si eu si celalalt necredincios in timpul convorbirii si in plus, asa ca bonus, tot el o sa sufere deseara (dracu stie ce explicatie inventezi la intrebarea: tu cu prietenii tai vorbiti despre femei si sex anal?)

Multumim ca existi, Albano!

5 comments:

  1. eu zic ca merge foarte bine ca fundal o melodie de genul asta .
    Asta paul este muire indusa!!!

    ReplyDelete
  2. Bhai iar va tineti de tratamente pentru raceala...?!?!
    RIM
    Ps:
    cand iesim la o cafea toti 4?

    ReplyDelete
  3. @dani....corect automuire indusa sa fie dac tu zici
    @raoul...bah da! din partea mea oricand vreti dati numa un semn!

    ReplyDelete
  4. Oameni bulangii care se numesc cica prieteni. Asa imi rasplatiti voi atentia care v-o acord? Sa te vad Paul data viitoare cum iti mananca Dani singur mancarea si sa te vad Dani cum o sa faci singur misto de Paul. Deci de azi inainte nu mai sunt prieten cu voi.


    Al vostru nemuritor,

    Albano


    P.S: Ne vedem la urmatorul album :D

    ReplyDelete
  5. In caz ca nu stiai...prietenii adeverati te muiesc cand ti-e greu!
    PS:Astept cu nerabdare noile hituri

    ReplyDelete