Sunday, October 18, 2009

Evrika!


Da, exista unul care fute meciul mai rau decat mine, o da! ma simt usurat si in plus are si aproape aceasi varsta. Si acum sa revenim la realitate, el e de fapt un actor si joaca in filmul asta, care este recomandabil domnisoarelor romantice, indragostite si mari amatoare de plimbari prin parcuri (intre noi fie vorba erau destule prin sala care murmurau cu genunchii stransi la fiecare scena lacrimogena). Pentru mine a fost boring si previzibil, dar totusi nu pot sa nu remarc frumusetea actritei principale, si mai ales faptul ca am fost insotit de you know who, which makes me oficially gay:D [iubitule, scuza-ma ca a trebuit sa fac relatia noastra publica intr-un asemenea mod, dar nu m-am mai putut abtine si oricum cred ca lumea stia deja]

Exista unul care fute meciul mai tare ca mine! Excelenta descoperire, excelenta seara!

10 comments:

  1. aaa deci de aia ai plătit tu totul, ca sa fiu eu "domnisoara"? Ouchhh!!!

    ReplyDelete
  2. Totusi, ar trebui sa te puna pe ganduri ca numai un personaj imaginar dintr-un film american ar putea fute meciul mai rau ca tine. Dar na, whatever rocks your boat.

    Na, ca s-a clarificat si in mintea mea cine poarta tricoul roz in relatia voastra.

    ReplyDelete
  3. @dani...Touche
    @anda aveai dubii cumva?

    ReplyDelete
  4. Da. Dar na, stiam ca va iubiti :)
    Astept sa spui ca esti, sa nu-mi mai fie viata atat de staerpa.

    [Iu, am scris si eu odata un raspuns mai scurt de 4 raduri!!!]

    ReplyDelete
  5. anda, tu de ce crezi ca atât timp cât eu voi fi în viata lui paul, tu vei avea vreo șansă?

    ReplyDelete
  6. ... da. Dupa cum ziceam, astept sa recunoasca ca e bi. Ar fi asa o pierdere pentru omenire. in plus, nici tu nici Paul nu pareti monogami, nu dupa ce v-a citit maica-mea blogurile!

    ReplyDelete
  7. dar....dar.....dar eu sunt monogam in fiecare seara. Jur!

    ReplyDelete
  8. Pe partea masculina a bisexualității mele, sunt monogam, pinguin, cum vrei sa ii spui.

    ReplyDelete
  9. @Dani sa-ti mai spun ca esti genial iubitule?

    ReplyDelete