Monday, June 8, 2009

10 things I like about Timisoara

Hoinarind prin tarficul infernal si prin sistemul sanitar care nu stiu macar daca mai exista la noi ce sa mai zic de functionare....mi-am pus o intrebare asa ca tampitu....ma da ce dracu imi place mie in orasul asta?.....si asa a iesit postul asta:

1.Aici am intalnit cei mai faini prieteni din lume pe care sigur nu i-as fi gasit altundeva
2.Piata unirii cu tot ce implica asta(terase,meciuri ale nationalei,clatite etc)
3.Sa merg vara pe strand (No Name sau Heaven)
4.Fratelli clubul de "fitze" unde se asculta o muzica pe gustul meu
5.Taverna, locul provenit parca dintr-o lume de basm
6.Teatrul chiar daca nu am fost decat de vreo 3 ori
7Mall-ul cu tot ce e in el mai putin oamenii de pe acolo
8.Complexul studentesc unde ma simt ca pe faleza la mare
9.Soferii binevoitori care te lasa sa intri pe o strada pe care altfel nu ai avea cum sa intri si de asemenea imi plac cei care te si saluta inapoi cand le multumesti
10.Batoanele cu usturoi de la celentano

PS1:Se poate sa fii uitat cateva lucruri
PS2:Ordinea e pur aleatoare
PS3:Stiu ca e ciudat cum imi plac fratelli,mall-ul pe de-o parte si taverna si teatrul pe de alta dar cine a zis ca eu sunt normal?

7 comments:

  1. da din casa si zi-mi unde-i Taverna asta, ca n-am fo' niciodata si m-ati facut curios.

    ReplyDelete
  2. :)), da doar ca de batoane cu usturoi ne-am cam lins pe bot!!!

    ReplyDelete
  3. @Bogdan...promit sa te duc cat mai curand
    @Dani...din cauza cui(si a fetishurilor lui) oare?

    ReplyDelete
  4. Pisoiu, ma bucur ca-ti place la oras :P ce sa zic, e fain orasul asta. Cand mergem la strand? Sau la teatru?
    In alta ordine de idei, ti-am lasat o leapsa la mine-acolo. Poate mai zici ceva inteligent, si de data asta sa moara anonimii de ciuda :))

    ReplyDelete
  5. batoane de usturoi???? cum am trait fara sa stiu asta?!! vai ce bun vai vai!

    ReplyDelete
  6. @Flavia nu stiu.nu inteleg.dar toate au un inceput....

    ReplyDelete
  7. @Flavia nu stiu.nu inteleg.dar toate au un inceput....

    ReplyDelete