Friday, June 26, 2009

Nu mai pot!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gata m-am saturat.Nu mai rezist cu Michael Jackson, asa zisul "rege pop"...bla bla bla. Venind de la job si zappand pe cele 6 posturi de radio memorate in casetofonul meu de la masina am auzit doar melodii de-ale "regelui", ajung acasa aprind televizorul iarasi pe toate canalele(in afara de alea de sport) acelasi "rege" in viziunea unora....lacrimi, bocete, suspine....iaca fleosc. Bah stiti ceva: NU-MI PLACE MICHAEL!. Nu mi-a placut niciodata si sustin cu tarie ca Freddy si Elvis sunt cel putin cu 10 clase din punct de vedere muzical. Pentru mine a fost un pedofil, unul care si-a mutilat propria fata doar sa ramana tanar, un tip a carui voce rezona cu piticii mei de pe creier, iar dansul sau mi se parea cel putin gretos(daca vreti show priviti concertele lui Robbie Williams) si exemplele pot continua.

Nu contest ca a avut calitati, doar ca niciuna pe gusturile mele. Trebuie neaparat sa beau in weekendul asta ca altfel innebunesc:D

6 comments:

  1. Of... Fiecare cu parerile lui [subiecive :)) ]. Gusturile totusi se pot discuta, daca insisti.
    De asta nu ma uit eu la TV si nici nu ascult radio...

    ReplyDelete
  2. @Anda....ai dreptate cu gusturile.Si da ai dreptate cu radio si TV totusi e o pasiune de-a mea sa zappez cand ajung acasa:)

    ReplyDelete
  3. pfuuu nu stiu daca pot sa te iert pentru ce ai scris! eu care nu plang aproape niciodata am avut o semi-criza azi!

    ReplyDelete
  4. @Dani.....nu te juca cu focul
    @Flavia....ca sa ma ierti tre sa imi cer iertare nu? asta e parerea mea....n-am ce face

    ReplyDelete
  5. De acord cu tine!
    Si daca tot suntem aici, fuck the beatles too!
    Overrated trend-setters...

    ReplyDelete