Tuesday, June 2, 2009

mea culpa.....and a promise

Da stiu ca acest blog arata ca naiba de parca ar fi o pasune cu un bou in mijloc pascand.Da stiu ca avand in vedere ca sunt programator am un blog care arata de parca as fi padurar.Da stiu ca postez destul de rar dar stiti ceva.....blogul asta l-am facut de plictiseala, sa pot sa aberez,sa pot contra anumite pareri,din invidie fata de Dani(adika el poate si eu nu? ce mah io mi's fraier???),sa am si io un loc virtual unde sa scriu/fac ce vreau,si nu in ultimul rand sa pot merge la intalnirea blogerrilor timisoreni.Nu m-am gandit nici o clipa sa fac bani cu el (de aia nu m-am inscris pe vreun site de trafic), nu m-am gandit ca v-a fi citit de mai mult de 3 oameni hai 5, deci practic nu avea vreun scop ci era un pitic de-al meu.

Mai nou insa observ ca sunt citat de doi prieteni adica de ea (evident de bine:D) si de el(evident de rau:P) ,plus numarul commenturilor creste,plus am fost intrebat de blogul meu la blogmeet.......deci open-minded cum imi place sa cred ca sunt si pentru a nu va insela asteptarile promit sa fac urmatoarele:ma inscriu pe un site de trafic si daca sunt cel putin 20 de oameni care imi citesc blogul zilnic promit sa ii fac face-lift si sa postez cat pot de des.

PS:Inca nu am nici un scop financiar cu blogul!

4 comments:

  1. nu te-am citat mah, ti-am dat numai cu tifla :P!
    apropos, daca tot vrei sa faci ceva bun cu aspectul blogului asta, scoate naibii mecla aia melancolico-emo-depresiva de pe el :P!

    ReplyDelete
  2. @Bogdan....I know mi-au mai zis vreo enspe persoane.....promit cat de curand(adika weekend probabil) ca o cel putin poza o scot si pun alta

    ReplyDelete
  3. na ca mai ai un cititor.. s-au facut 20 sau nu?

    ReplyDelete
  4. Gata promit ca il schimb orice ar fio nu conteaza numarul ci respectul pentru mine si cititorii mei atatia cati ori fi:)

    ReplyDelete