Tuesday, June 2, 2009

Paulisme...episode 1

paulism (copyright RIM)= vorba/expersie/comparatie/metafora/etc scoasa din preputzul gandirii emientei cenusii intergalactice Paul

Mda uneori cand sunt relaxat si binedispus si stau la o sueta cu prietenii,sau cu pritenele,sau prin fratelli sau pe oriunde nascocesc unele expresii care cica sunt memorabile.M-am gandit sa le postez iar daca nu va plac treaba voastra oricum nu va intreba nimeni:P

Discutie intre prieteni despre daca trebuie sau nu folosit prezervativul..... evident pareri pro(ea si eu partial) si contra (alti doi).Unul dintre ei ceda si zice na daca e sa o faci cu prezeu terbuie neaparat ca ea sa ti-l puna,ea raspunde.....nu neaparat......si acum paulismul debitat de mine:Ati pune singur perzervativul e ca si cum ai fi cu prietena in masina ai face pana de cauciuc si ea ar trebui sa schimbe roata.Deci clar schimbarea pneului e treaba barbatului dupa cum si rularea(prin orice metode) a prezervativului e treaba de femei.

Sper ca acest serial sa aiba parte cel putin de succesul si longevitatea serialului meu preferat:Seinfeld....daca va aduceti aminte de paulisme anuntati-ma si postez,oricum nu-mi fac griji imi debiteaza creierul altele:D

11 comments:

  1. Plm , mai pisoiule, ai dreptate.
    Asa e! Paulismele is memorabile mai ales cand privesti intreg tabloul...
    RIM
    PS: Pai ce, noi ni's fraieriiii!!!!

    ReplyDelete
  2. @Raoul.....da da stiu.....si totusi tu cand mai postezi?sau mai bine mai ai blog?

    ReplyDelete
  3. Io-mi amintesc si continuarea: "La fel e si cu dezbracatul femeii, asa cum schimba pneurile, tre sa-i dea si ei hainele jos."
    Ea raspunde: "Serios? Stii tu cum se face asta?"
    :))

    ReplyDelete
  4. @nebu stiu ca mai nou ai putea crede ca am uitat dar e ca mersul pe bicicleta.....nu se uita niciodata

    ReplyDelete
  5. imi vine sa vomit

    ReplyDelete
  6. cacatule! atata poti? dume d-astea ii dadeam lu' ma-ta cand eram mai mic la minte. cam cum esti tu acum...
    Daca n-ai nimic de zis, taci!

    ReplyDelete
  7. bai anonim, daca nu-ti place ce citesti, nu-ti lasa flegmele pe-aici, ca nu esti in curtea ta... e mai bine pentru toata lumea!

    ReplyDelete
  8. @anonim....E o tara libera fiecare cu parerea lui totusi as prefera fara injuraturi dar daca nu poti asta e!
    @bogdan....nu merita osteneala...ms oricum;)

    ReplyDelete
  9. paul nu ii spune la anonim fara injuraturi ca te bate cu armele tale:P (hint: fu 2 10 asta!!!) :)

    ReplyDelete
  10. ba, omule, n-am nimic personal cu tine, voiam doar sa ofer o parere echidistanta (stii ce-i aia?), alta decat a celor 3 prieteni care iti comenteaza pe blog. Deci:
    blogu' asta e penibil si, de aia, tu esti penibil. Nu iti mai pun alte comment-uri ca iti fac rating prea mare (n-ai avut tu atatea la un entry niciodata).
    Esti prost. qed

    ReplyDelete