Wednesday, June 17, 2009

Rezumat

Moto: o mie de vorbe nu fac un ban
nu s-o face gaura in cer.... numai in fund -Parazitii

Gata! a trecut criza [macar pentru moment] deci am chef de postat. Boom-ul se lasa asteptat dar totusi il simt in ceafa. Ma enerveaza ca mi-am intrerupt serialul cu paulisme si nu sunt doar eu de vina ci si unii care mi-au interzis sa le postez pe motivul ca ar fi prea personale(Jos cenzura!:D). Deci pana nu primesc un aviz favorabil sau debiteaza iar ceva "eminenta cenusie intergalactica" va trebui sa asteptati("Rabdarea e o mare virtute cica").

Regret ca nu mi-am tinut o promisiune(pisoilor ma revansez data viitoare), cica sunt "palton" dar asta nu prea ma deranjeaza momentan, mi-e ciuda ca sunt altul cand vorbesc cu o anumita persoana, sunt fericit ca poli a pierdut cupa, astept cu nerabdare concediul, ma enerveaza ca lenea m-a impiedicat sa-mi aranjez macar un pic blogul.

Sa vina weekendul( de joi seara pana luni). Cine nu rezista-i fraier!

16 comments:

  1. bah fu 2 10 asta, luni seara ai dat 2 paulisme, nu ma întreba care, ca am uitat...
    poate îmi explici și mie: mi-e ciuda ca sunt altul când vorbesc cu o anumita persoana?!!!
    Pai bah ce io mi's fraier?

    ReplyDelete
  2. Unu mi-l aduc aminte dar na tot nu pot sa il public si 2 nu iti explic nimika ce plm io mi's fraier?

    ReplyDelete
  3. paul, lasa cenzura acolo sus! d'arc, maine? ai promis, si nu esti fraier!

    ReplyDelete
  4. Normal ca vin maine in D'arc ce naiba is om de cuvant.Si vezi ca ti-am lasat o apreciere acolo la Anda:P...sper sa iti placa

    ReplyDelete
  5. low blow, my friend, low blow! dar stii cum e vorba in popor: tequila le rezolva pe toate!

    ReplyDelete
  6. fu 2 10 asta paul ai schimbat fata blogului :)))))

    ReplyDelete
  7. @Flavia tequilla sa fie! nu-mi place ca citesti ganduri si poate deveni periculos
    @Andreea am schimbat putin sa nu mai para o pasune cu un cioban in centru cu fata "melancolico-emo-depresiva"

    ReplyDelete
  8. @andreea: doar eu am voie sa ii zic la paul fu 2 10 asta!!!
    @paul: bah fu 2 10 asta, imi place noua "ta" fata.

    ReplyDelete
  9. ce???????????? cum poti sa spui asta dani?????????? eu sunt aia care a inventat fu 2 10 asta!!!!!!!!!!!!! eu!!!! te las sa o folosesti si uite cum iti iei tu nasul la purtare!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. @dani asta-s eu
    @ flavia tot nu mi-e frica sa fie clar
    @ andreea eu sunt inventatorul expresiei tu doar ai pus cireasa de pe tort adica ultimul cuvant si da Dani orice foloseste crede ca e al lui...

    ReplyDelete
  11. ...gata pana aici a fost. Totul intre noi s-a terminat! Sa nu indraznesti sa ma mai suni vreodata! Boule!

    ReplyDelete
  12. dobitoc,prost,idiot,retardat,impotent semantic si mai nou bou....iata caracterizarile primite de cand am blog:D.Traiasca bloggingul!....macar nu sunt fraier:p

    ReplyDelete
  13. Impotent semantic :))))
    Permite-mi sa ma tavalesc pe jos de ras, pisiii :P
    O corectura mica: dobitoc erai si fara blog, stim [vaaai, ce rea suuunt!]

    The princess has left the building...

    PS: Nu esti fraier!!!

    ReplyDelete
  14. Derbedeul dracului...

    ReplyDelete
  15. Noah acuma esti derbedeu! Prostule care esti tu prost :P

    ReplyDelete